هههههههه من عنيا
بس لما تتحمر :smil12:
يلا ربنا يستر وماتطلعش بنى زى كل مره
مش هى المفروض تكون لونها اصفر :t9:
اه المفروض انها صفرا
منعرفش بقى انتى بتعمليها بنى استايل جديد هههههههههه
هههههههه من عنيا
بس لما تتحمر :smil12:
يلا ربنا يستر وماتطلعش بنى زى كل مره
مش هى المفروض تكون لونها اصفر :t9:
٢٠ دقيقه
ليه كل التاخير ده؟ الانتخبات؟؟
يلا هى علقه--- بدون نتيجه-- انا وقفت 6 سعات لما ورمت--- يا ريت بنتيجه