دردشه الاعضاء " لكل الاعضاء "

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113


الفيلم خلص وعيطنا خلاص يا عياد
تعالى المره الجايه:cry:

انا بصراحه انا مكنتش ناوي
اعيط
انا فرحان فيه
الاخراج صور لنا قاتل وسفاح وحرامي
بمظهر الملاك وخلانا حبيناه
:gun::gun:
 

عبود عبده عبود

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 يوليو 2010
المشاركات
16,645
مستوى التفاعل
4,599
النقاط
0
عندى اقتراح بعمل طلب لتثبيت الموضوع
ونشوف طريقة نبقى نختصر بيها الصفحات أولا بأول
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
هو كان موضوعى انا والا موضوعك ؟؟؟؟

لا موضوعي ولا موضوعك
الموضوع ملك للجميع
وباذن ربنا الموضوع هيفضل في الصداره وفي نشاط دائم
يعني التثبيت مش عيفرق كتير ومش ميزه
الغرض من الموضوع اننا نخرج الطاقه اللي جوانا
مش اكتر
 

حبو اعدائكم

حبو...
عضو مبارك
إنضم
9 أكتوبر 2011
المشاركات
14,191
مستوى التفاعل
4,787
النقاط
113
الإقامة
مصر
عندى اقتراح بعمل طلب لتثبيت الموضوع
ونشوف طريقة نبقى نختصر بيها الصفحات أولا بأول
إقتراح رااائع.......بس إحنا فى مصر يا عبود..يعنى لو إقترحت فكره حلوه مش هتتقبل و محدش هيهتم بيها و مش بعيد تاخد على دماغك و ننقلب ضدك...و تبقى إنت اصلن إلى محلى الموضوع و تلاقى نفسك إنت إلى متهم بتوحيشه و تخريبه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لو عندك إقتراح حلو كدا و مفيد إبقا إقترحو لنفسك او ليا على الخاص بدل ما :banned:
 

حبو اعدائكم

حبو...
عضو مبارك
إنضم
9 أكتوبر 2011
المشاركات
14,191
مستوى التفاعل
4,787
النقاط
113
الإقامة
مصر
صح
خلاص انا كمان فرحانه فيه:ura1:
و ده اسميه إه بقا ده يا لو سينتو؟؟تعيطو اعيط معاكم تتحكو بردو معاكم ههههههههههههههههههه و لو صعب علينا يصعب عليكى و لو فرحنين فيه تفرحى إنت كمان!!!.
يعنى مش وحش بردو أهى مشاركه فى الاحاسيس النابعه من الهاريز....
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
انا صاحي
بس واقف في طابور بطول شارع الهرم
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
مهي البنات بتدخل علي طول الله يسهل لكم
 

staregypt

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
12 سبتمبر 2011
المشاركات
1,588
مستوى التفاعل
148
النقاط
0
الإقامة
تحت الصليب
الحمد الله
أخيرا وصلت لاخــــــــــــــــر صفحة
بجد مشوار طويل وصعب قوى
استنوا اخد نفسى واريح شوية
وبعدين نتكلم
:heat::heat::heat:
:941hf::941hf::941hf:
:8_5_19:
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
هههههه
منوره يا حاجه
هات لها كرسي يبني
 

tasoni queena

عضوة اخضريكا
عضو مبارك
إنضم
24 يوليو 2009
المشاركات
32,906
مستوى التفاعل
790
النقاط
0
الإقامة
أقواله فى فمى وبظل يده سترنى
الحمد الله
أخيرا وصلت لاخــــــــــــــــر صفحة
بجد مشوار طويل وصعب قوى
استنوا اخد نفسى واريح شوية
وبعدين نتكلم
:heat::heat::heat:
:941hf::941hf::941hf:
:8_5_19:

منورة يا ستار

يلا بسرعة بسرعة

قوليلى كل اخبارك وعاملة ايه ؟؟ هههههههههههه
 
أعلى