- إنضم
- 24 ديسمبر 2008
- المشاركات
- 21,377
- مستوى التفاعل
- 3,544
- النقاط
- 113
الفيلم خلص وعيطنا خلاص يا عياد
تعالى المره الجايه![]()
انا بصراحه انا مكنتش ناوي
اعيط
انا فرحان فيه
الاخراج صور لنا قاتل وسفاح وحرامي
بمظهر الملاك وخلانا حبيناه
:gun::gun:
اعيط
انا فرحان فيه
الاخراج صور لنا قاتل وسفاح وحرامي
بمظهر الملاك وخلانا حبيناه
:gun::gun: