دردشه الاعضاء " لكل الاعضاء "

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
قولى بصراحة بقى
مافيش مرة فى حياتك حسيت بالحقد على ( رشدى أباظة ) ؟؟؟

بص يا عمنا
انا لما اشوف فيك حاجه حلوه
احب اعملها مش اقلدك تقليد اعمي
بس هاخد منك الحلو واضيفه لشخصيتي


انما احقد عليك معتقدش
اما الحج رشدي معتقدش انه فيه حاجه زياده اوي
ولا من الخوارق علشان احقد عليه


 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
يبقى ما تهوبش هناك فى المصطبة
لأن شرطهم اللى يدخل يكون عنده ( سوالف )
..................
لا منا بخلاص بدرى بدرى
لا تقلق انا سمير الشاعر
يا فرند
 

عبود عبده عبود

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 يوليو 2010
المشاركات
16,645
مستوى التفاعل
4,599
النقاط
0
مش فهمتنى انت ياعمنا ...
يعنى واحد زى دة غنيت له كل نجمات الطرب ...
صباح - شادية - نجاة الصغيرة
ورقصت له سامية جمال
وحبيته كل النجمات ....حتى فاتن حمامة !!!
كل دة ليس مدعاة للحقد على اللى جابوه ؟؟؟
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
مش فهمتنى انت ياعمنا ...
يعنى واحد زى دة غنيت له كل نجمات الطرب ...
صباح - شادية - نجاة الصغيرة
ورقصت له سامية جمال
وحبيته كل النجمات ....حتى فاتن حمامة !!!
كل دة ليس مدعاة للحقد على اللى جابوه ؟؟؟

بص يا عمنا
مش هفرح انا بلمه سوري " الحريم " حوليا
وخصوصاً لمتهم حوليه " في ما يخالف شرع الله "

انا احب ابقي مع واحده بس تحبني واحبها

يعني بردوا مفيش مجال اني احقد عليه
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع


بص يا عمنا
مش هفرح انا بلمه سوري " الحريم " حوليا
وخصوصاً لمتهم حوليه " في ما يخالف شرع الله "

انا احب ابقي مع واحده بس تحبني واحبها

يعني بردوا مفيش مجال اني احقد عليه

هو دا راى يا اخى عبود
نفس كلام اخونا
عبود
بس هقولك شى
الزبالة ديمابيتلم حاوليا ذبان
رشدى اباظة كدا
رفم انوفى بعض
الافلام امووووووووووت
فية
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113



انما احقد عليك معتقدش
اما الحج رشدي معتقدش انه فيه حاجه زياده اوي
ولا من الخوارق علشان احقد عليه



عارف ياعياد ؟ انت مفروض تعدم اعدام بدون محاكمة على كلامك ده على رشدى اباظة:yahoo:
يالهوى وقدرت تقولها ؟ مش فيه حاجة زيادة ؟ هو ايه اللى ناقص فيه اصلا ؟
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113


عارف ياعياد ؟ انت مفروض تعدم اعدام بدون محاكمة على كلامك ده على رشدى اباظة:yahoo:
يالهوى وقدرت تقولها ؟ مش فيه حاجة زيادة ؟ هو ايه اللى ناقص فيه اصلا ؟

الكمال لله يا دكتوره
لو هنبص للناس بنظرتك دي مش بعيد تلاقي طافه من الناس بتعبد هيفا ولا اليسا

محدش احسن من حد غير بعقله
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
ازيكم انهارده يا قوم ؟
 

sha2awet 2alam

شقاوة قلم
عضو مبارك
إنضم
23 يناير 2012
المشاركات
5,276
مستوى التفاعل
1,807
النقاط
0
احنا فُلة انت ايه اخباراتك يا حقودى يا بتاع عمو رشدى ؟؟
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
احنا فُلة انت ايه اخباراتك يا حقودى يا بتاع عمو رشدى ؟؟

لبسونا تهمه بقي وقولوا حقودي
عظيم بيمين لا بحقد عليه ولا بغير منه
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
وحشتونى يا جدعااااااااااان
ايةاخبار عمو رشدى اخويا عياد
عامل ايةمعاك هو
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
وحشتونى يا جدعااااااااااان
ايةاخبار عمو رشدى اخويا عياد
عامل ايةمعاك هو

نشكر ربنا يا سمير
وعمو رشدي بيسلم عليك :t4:
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع


نشكر ربنا يا سمير
وعمو رشدي بيسلم عليك :t4:
بحس انك بتنادى عليا
اوبمعنى اصح بتنطق اسمى بنبرة معينة
:act23::act23::act23::act23:
هههههههههه
والله اميتاب بتشان اسطورة
احسن منو
ههههههههههه
ابعتلو كدا:new8::new8:
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113

بحس انك بتنادى عليا
اوبمعنى اصح بتنطق اسمى بنبرة معينة
:act23::act23::act23::act23:
هههههههههه
والله اميتاب بتشان اسطورة
احسن منو
ههههههههههه
ابعتلو كدا:new8::new8:

يا عمنا ابعدني عن الهندي انا
وبعدين ما تبعتله انت
انا مبحوش
يا سميررررررررررررررر
:smile01
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع


يا عمنا ابعدني عن الهندي انا
وبعدين ما تبعتله انت
انا مبحوش
يا سميررررررررررررررر
:smile01
سعتها لو انا هبعتلو
سعتها هتبقى كارثة
هيحصل ضرب اكشن ومغامرة
والسنوان تتفرج عليا
اسطورتين
الاسطورة رشدى اباظة
والاسطورة سمورررررررة اللى هو انا :budo::budo:
ههههههههههههه
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113

سعتها لو انا هبعتلو
سعتها هتبقى كارثة
هيحصل ضرب اكشن ومغامرة
والسنوان تتفرج عليا
اسطورتين
الاسطورة رشدى اباظة
والاسطورة سمورررررررة اللى هو انا :budo::budo:
ههههههههههههه


ربنا يزيدك تواضع يبني هههههههههه
 
أعلى