- إنضم
- 24 ديسمبر 2008
- المشاركات
- 21,377
- مستوى التفاعل
- 3,544
- النقاط
- 113
قولى بصراحة بقى
مافيش مرة فى حياتك حسيت بالحقد على ( رشدى أباظة ) ؟؟؟
بص يا عمنا
انا لما اشوف فيك حاجه حلوه
احب اعملها مش اقلدك تقليد اعمي
بس هاخد منك الحلو واضيفه لشخصيتي
انما احقد عليك معتقدش
اما الحج رشدي معتقدش انه فيه حاجه زياده اوي
ولا من الخوارق علشان احقد عليه