خبر هام فى جريدة الجمهورية

pola

++ الرب لا يعوزنى شىء ++
عضو مبارك
إنضم
3 يناير 2006
المشاركات
984
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
مصر
الف مبروووووووووك يابولا يارافع راسنا كلنا
وعلى فكرة انا قريت فى الخبر ان عندك 25 فكرة تانى بجد ياريت تحاول تنفذ فكرة الروبوت اللى يشيل الالغام ده بجد هيبقه اختراع رااااااااااااائع بس يارب يستخدموه فعلا والف مليووووووون مبروووووووك
ربنا معاك


اللة يبارك فيكى يا ميرا

متشكر ليكى كتير على ردك الجميل

فكرة روبت استخراج الالغام محتاجة منى شغل كبير جداااااااا و ربنا يسهل

لانى لازم الجا الى الاجهزة الامنية لتجربة الاختراع و خطوة خطوة معاهم

ربنا معانا
 

minaphone2

New member
عضو
إنضم
25 ديسمبر 2006
المشاركات
105
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الف الف مبروك بجد انا فرحان جداً ان في حد مخترع لسه في مصر
 

lopa

New member
إنضم
2 ديسمبر 2006
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اسال ماذ اعطيك---------------------- 2أى7:1

أعطنى يارب بالباء000بركة


أعطنى يارب بالواو000وفاء


أعطنى يارب باللام000لطفا


أعطنى يارب بالالف000أملا ب-و-ل-ا---بولا
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الف مبروك يا بولا ودايما الهك يعطيك النجاح كدة
 

K A T Y

اسندني يا ابويا
مشرف سابق
إنضم
22 أغسطس 2006
المشاركات
3,445
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
جوة قلب يسوع
الف مبروك يا بولا المسيح معاك
ويقف جنبك ودا شرف لينا انك في مصر ومسيحي كمان
 

Elec.ENG/ESLAM

New member
عضو
إنضم
19 فبراير 2007
المشاركات
84
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ايوه يا عم العالم ماشيه معاك حلاوه بس خبر حلو


لكن ع فتره تحويل المخلفات الى طاقه كهربيه موجوده من زمان ويطلق عليها عمليه ال


biomas
 

C@NDY

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
11 فبراير 2007
المشاركات
22
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ايه الدليل ان انتا هوا المخترع يا بتاع الغسالات؟:dntknw:
مش يمكن سارق الخبر وال يعني انتا اهو :dntknw: ياللا شهره ببلاش:smil13:
اصلكم متعودين عالحركات القرعه دي:t33:

بس بجد يعني لو انتا المخترع برافو بس ياريت كنت تخترع حاجه عليها القيمه:dntknw:
غسااااااله!!! دا لو انا واللهي اتكسف اقول:beee:

عالعموم ميرسي عالنقل:smil12:
 

محب للمسيح

New member
عضو
إنضم
19 مارس 2007
المشاركات
628
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
مصر
بولا .. ابتكر مفاعلا لتحويل المخلفات لطاقة كهربية



للدخول الى صفحة الموضوع بالجريدة

حيث نشر الخبر فى جريدة الجمهورية الصادرة

يوم الاثنين الموافق 13/11/2006

اضغط هنـــــــــــــــــا[/QUOTEيبدو ان كل اللى اسمه بولا ذكى يابختك ياصحبى
 

محب للمسيح

New member
عضو
إنضم
19 مارس 2007
المشاركات
628
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
مصر
ايه الدليل ان انتا هوا المخترع يا بتاع الغسالات؟:dntknw:
مش يمكن سارق الخبر وال يعني انتا اهو :dntknw: ياللا شهره ببلاش:smil13:
اصلكم متعودين عالحركات القرعه دي:t33:

بس بجد يعني لو انتا المخترع برافو بس ياريت كنت تخترع حاجه عليها القيمه:dntknw:
غسااااااله!!! دا لو انا واللهي اتكسف اقول:beee:

عالعموم ميرسي عالنقل:smil12:

ياستى ايه قلة الذوق ديه متورينا انتى عملتى ايه اكيد اخترعتى بسله او كرنب اسف على سوء ادبى لكنها مستفزه
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
عقبال جايزه نوبل ان شاء الله
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
ايه الدليل ان انتا هوا المخترع يا بتاع الغسالات؟:dntknw:
مش يمكن سارق الخبر وال يعني انتا اهو :dntknw: ياللا شهره ببلاش:smil13:
اصلكم متعودين عالحركات القرعه دي:t33:

بس بجد يعني لو انتا المخترع برافو بس ياريت كنت تخترع حاجه عليها القيمه:dntknw:
غسااااااله!!! دا لو انا واللهي اتكسف اقول:beee:

عالعموم ميرسي عالنقل:smil12:

مطرود لقله الادب ( مطلوب منه ايه ) غير قله 0000
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
أعلى