الف مبروووووووووك يابولا يارافع راسنا كلنا
وعلى فكرة انا قريت فى الخبر ان عندك 25 فكرة تانى بجد ياريت تحاول تنفذ فكرة الروبوت اللى يشيل الالغام ده بجد هيبقه اختراع رااااااااااااائع بس يارب يستخدموه فعلا والف مليووووووون مبروووووووك
ربنا معاك
اللة يبارك فيكى يا ميرا
متشكر ليكى كتير على ردك الجميل
فكرة روبت استخراج الالغام محتاجة منى شغل كبير جداااااااا و ربنا يسهل
لانى لازم الجا الى الاجهزة الامنية لتجربة الاختراع و خطوة خطوة معاهم
ربنا معانا