- إنضم
- 28 ديسمبر 2006
- المشاركات
- 3,329
- مستوى التفاعل
- 5
- النقاط
- 0
رد على: حبيبتى انا بشكركى لانكى سبيتنى
ولا فظيع ولا حاجة
دانا غلبان وبخبط طريقى
انا بس حاسيت بالكلام دا فكتبته
لكن انا مش شاعر ولا حاجة ولا دى قصيدة روعة دا ردكى هو اللى روعة
الف شكر يا باشا على الرد السكر دا وربنا يبارككى ونورتى الموضوع يا مرمورة يا سكورة
يااااااااااااااااااه للدرجة دى
مش عارفة بجد اقولك ايه كلهم احلى من بعض
اى تعليق هاقوله مش هايكفي مى روعة القصيدة دى
تحفة تحفة رقيقة حساسة جميلة ................... من هنا لبكرة مش هايكفي وصف
انت فعلا فظيع
ولا فظيع ولا حاجة
دانا غلبان وبخبط طريقى
انا بس حاسيت بالكلام دا فكتبته
لكن انا مش شاعر ولا حاجة ولا دى قصيدة روعة دا ردكى هو اللى روعة
الف شكر يا باشا على الرد السكر دا وربنا يبارككى ونورتى الموضوع يا مرمورة يا سكورة