حبيبتى انا بشكركى لانكى سبيتنى

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: حبيبتى انا بشكركى لانكى سبيتنى

يااااااااااااااااااه للدرجة دى
مش عارفة بجد اقولك ايه كلهم احلى من بعض
اى تعليق هاقوله مش هايكفي مى روعة القصيدة دى
تحفة تحفة رقيقة حساسة جميلة ................... من هنا لبكرة مش هايكفي وصف
انت فعلا فظيع


ولا فظيع ولا حاجة
دانا غلبان وبخبط طريقى
انا بس حاسيت بالكلام دا فكتبته
لكن انا مش شاعر ولا حاجة ولا دى قصيدة روعة دا ردكى هو اللى روعة
الف شكر يا باشا على الرد السكر دا وربنا يبارككى ونورتى الموضوع يا مرمورة يا سكورة
 

girl of my lord

girl of my lord
عضو مبارك
إنضم
7 أغسطس 2007
المشاركات
344
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
egypt
رد على: حبيبتى انا بشكركى لانكى سبيتنى

كلامك جميل جدا بجد
كله مشاعر جامده
بس في موضوع هنا
بيقول لاتندم علي حب عشته
ربنا معاك بصراحه مواضيعك
كلها تحفه ميرسي ياباسم
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: حبيبتى انا بشكركى لانكى سبيتنى

كلامك جميل جدا بجد
كله مشاعر جامده
بس في موضوع هنا
بيقول لاتندم علي حب عشته
ربنا معاك بصراحه مواضيعك
كلها تحفه ميرسي ياباسم

ميرسى جدا ليكى يا دولى على الرد المشجع دا بس على فكرة انا بعترف انى مش ندمان وكمان بشكر ربنا فى الاول وكمان بشكر اللى كانت حبيبتى لاجل كل شى انا اتعلمته بجد من الموضوع بجد
وانا عارف ان ربنا بيعمل الافضل عشان هو حبه لى مش كلام لكن افعال
ميرسى على الرد يا دولى باشا وانتى كل ردودكى زى السكر بجد
وربنا يبارككى ويستخدمكى لمجد اسمه ونورتى الموضوع
 
أعلى