GOLIANA_550
New member
- إنضم
- 5 نوفمبر 2007
- المشاركات
- 7
- مستوى التفاعل
- 0
- النقاط
- 0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد
شات البابا كيرلس اجمل شات عرفته يكفى اسمه:smil13::yahoo:
شات البابا كيرلس اجمل شات عرفته يكفى اسمه:smil13::yahoo:
ان كان احد فينا واقع في الخطيه وابليس يجي وياس الشخص ويقوله انت خاطئ انت خلاص مش هتنفع ترجع انت ادمنت الخطيه ومش هتقدر تسبها انصحك انا الخاطي زيك رد عليه من المكتوب ( لا تشمتي بي يا عدوتي فان سقط اقوم وان جلست في الظلمه فانت نور لي)