تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

GOLIANA_550

New member
إنضم
5 نوفمبر 2007
المشاركات
7
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

شات البابا كيرلس اجمل شات عرفته يكفى اسمه:smil13::yahoo:
 

GOLIANA_550

New member
إنضم
5 نوفمبر 2007
المشاركات
7
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

:new2:
 

koka

New member
إنضم
9 نوفمبر 2007
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

انا مش عارف اعمل شات مسيحي واتعرف علي اصحاب جدد ممكن حد يساعدني
 

المعزي

New member
إنضم
26 يونيو 2007
المشاركات
13
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

عايز اخش الشات ازاااااااي
 

osama2000

New member
إنضم
24 فبراير 2008
المشاركات
22
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

شفاعه البابا كيرلس معنا جميعا**
 

LOVE22

New member
عضو
إنضم
16 مايو 2007
المشاركات
75
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
مصر/القاهره تحب تاخد العلوان قول بس عيذ ماجد =فران
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

وضج وربنه يعالم انى الشات ربنه افتكرو وتعمال عليه قداس الاربعين وتاخد فيه العزاء انه الفقيد تنيح سلام يحلوين وابقاء اشفكم في السنويه كمان 1000 عام يمكن سعتها يكون بقاء في شات مسيحى شغل
 

osama2000

New member
إنضم
24 فبراير 2008
المشاركات
22
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

:174xe:مش قادر اوصف شعوري الجميل بالشات الجميل دا دا كفايه انه فيه اسم البابا كيرلس شفيعنا صاحب المعجزات بركه صلاته معنا امين .............:94:
 

جينو

New member
إنضم
28 يناير 2008
المشاركات
12
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الشات مغلق ولا اية
:eek:
 

امير القلوب

New member
عضو
إنضم
9 يناير 2008
المشاركات
59
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

ايه اليوم ان كان الله معنا فمن علينا
 

امير القلوب

New member
عضو
إنضم
9 يناير 2008
المشاركات
59
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

ان كان احد فينا واقع في الخطيه وابليس يجي وياس الشخص ويقوله انت خاطئ انت خلاص مش هتنفع ترجع انت ادمنت الخطيه ومش هتقدر تسبها انصحك انا الخاطي زيك رد عليه من المكتوب ( لا تشمتي بي يا عدوتي فان سقط اقوم وان جلست في الظلمه فانت نور لي)
 

امير القلوب

New member
عضو
إنضم
9 يناير 2008
المشاركات
59
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

ان كان احد فينا واقع في الخطيه وابليس يجي وياس الشخص ويقوله انت خاطئ انت خلاص مش هتنفع ترجع انت ادمنت الخطيه ومش هتقدر تسبها انصحك انا الخاطي زيك رد عليه من المكتوب ( لا تشمتي بي يا عدوتي فان سقط اقوم وان جلست في الظلمه فانت نور لي)
 

امير القلوب

New member
عضو
إنضم
9 يناير 2008
المشاركات
59
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

ان كنت في وقت الضيق وتعبان وشيطان مسيطر عليك ووسط الموج الهايج افتكر وقول الهي الهي لماذا تركتني
 

امير القلوب

New member
عضو
إنضم
9 يناير 2008
المشاركات
59
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

الايه اليوميه (هانذا واقف علي الباب واقرع ان سمع احد صوتي وفتح الباب ادخل ايه واتعشي معه وهو معي )(رؤ3|20)
 

امير القلوب

New member
عضو
إنضم
9 يناير 2008
المشاركات
59
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

ممكن طلب
نفسي في شات في المنتدي يكون فيه ددرشه مسيحيه
 

امير القلوب

New member
عضو
إنضم
9 يناير 2008
المشاركات
59
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

ممكن اعرف في الشات بتاع المنتدي انا مش عارف اللاقيه
 

peterfakery

New member
إنضم
22 فبراير 2008
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

مش شغال
 

emy

افتخر بمسيحى
عضو مبارك
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
8,158
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

ثانكس بس هو واقع الموقع ناو
 

peterfakery

New member
إنضم
22 فبراير 2008
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: تم افتتاح شات البابا كيرلس الجديد

مش شغال
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى