ترنيمة كذبوا بصوت My Rock (تجربة)

meraaa

†كن ضامنى عند نفسك†
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
2,625
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بين كفوف ملك الملوك
جميييييييييييييييييل اوى يازعيييييييييييييييم صوتك حلو ..عاوزين نسمع منك حاجات تانى
 

gako

New member
عضو
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
90
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
روك الحمد لله انه تجريبى هههه:yahoo:
لا يعلم الله انى بهظر وبجد هايل جدا ربنا يوفقك:smil12:
 

mars666

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
20 يناير 2007
المشاركات
106
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
في ارض الخراب " اليمن "
العزف حقك احسن

حاول مجدد يمكن نشوفك في سوبر ستار

الصراحه يا زين عزفك يا ريت تزل صوت الجيتار كان اجمل

وتقبل تحياتي مي روك
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
روووووووووووووووووووك عايزين باقى الترنيمة كملها بصوتك و عزفك بليييييييييييييييييييييز

أو أعمل واحدة تانى بصوتك و عزفك

أنت قلت دى تجربة و عجبتنا يبقى كمل باقيها

ماتضحكش علينا يالا كملها بقا
 

Cuteart2010

New member
إنضم
16 فبراير 2007
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
صوتك حلو قوى , بس هو انت مصرى ولا ايه ؟
 

men@ elgm@l

New member
عضو
إنضم
16 ديسمبر 2006
المشاركات
415
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ميل جدا صوتك يا مان :new2:

ايه الحلوه دى

:spor22:


حلاوت صوتك
 

kmmmoo

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 أغسطس 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: ترنيمة كذبوا بصوت My Rock (تجربة)

ميرسى على تعبك
 

ginajoojoo

فلنسبح اسم الرب
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
2,071
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Alexandria
رد على: ترنيمة كذبوا بصوت My Rock (تجربة)

:big29:لو كنت قلتها كاملة انا كنت طالبت بتثبيتها.. كفاية انها منك يا روك ..ده مركز الترانيم اخد بركة صدقنى
بس انت ولا باديها من الاول ولا مكملها للاخر..وزى ما انت شايف وبالاجماع عايزينك تقولها كاملة
وظبط اللحن مع الكلمات....ومستنيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييينك
:36_3_2:
 

basboosa

امة الرب
عضو مبارك
إنضم
22 مايو 2007
المشاركات
842
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: ترنيمة كذبوا بصوت My Rock (تجربة)

بجد يا روك جميلة جدا الصوت والعزف
 

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: ترنيمة كذبوا بصوت My Rock (تجربة)

جميل يا ماى روك بس يلا بقه عايزينها كامله بالشغل العالى ده بتاع العزف
 

ero

New member
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: ترنيمة كذبوا بصوت My Rock (تجربة)

حلوة قوى والعزف كمان بجد جميل قوى
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: ترنيمة كذبوا بصوت My Rock (تجربة)

ولو انه تعليق متأخر شويه الا انى مقدرش معلقش ....... صوتك هادى وحساس وواضح انك متمكن فى العزف فمن الاخر فى مطلب شعبى بيطالبك بصوره رسميه انك تعملنا ترنيمه كامله وتثبتها كمان .........موافق ولا انت بخيل ههههههههههه ميرسى يا روك وربنا يعوض تعب محبتك .
 

kety22

New member
عضو
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
48
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: ترنيمة كذبوا بصوت My Rock (تجربة)

:smil12:ممكن تقولى يا ماى روك ازاي عملت صدى الصوت دة علشان انا صوتى حلو ونفسي اعمل زيك كدة:smil12:
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: ترنيمة كذبوا بصوت My Rock (تجربة)

الله عليك يا زعيمنا معلش أنا سمعتها متأخر بس ليا تعليق ياريت تحاول تنظم نفسك ( أى النفس ) ومتخرجش من اللحن الاساسى ولو عايز تتسلطن انت وبترنم ماشى بس جوه مضمون اللحن وأسفه على التعليق دة بس علشان أنا خادمه وماسكه الترانيم فى الخدمه وصوتى بيقولوا أنه حلو ويمكن تتطلع فى دماغى وأعمل زيك :yaka:
 

sasooo

New member
إنضم
6 أكتوبر 2007
المشاركات
7
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: ترنيمة كذبوا بصوت My Rock (تجربة)

[COLOR="Red[COLOR="red"]"]بجد حاجة جميلة[/COLOR]
وصوتك جميل[/COLOR]
 
أعلى