ترنيمة كذبوا بصوت My Rock (تجربة)

kmmmoo

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 أغسطس 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
مشكوووووووووووووووووووووور​

مشكوووووووووووووووور
مشكوووووووووور

 

Fadie

مسيحى
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
3,596
مستوى التفاعل
45
النقاط
0
وااااااااااااااااااااااااااو وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو

رائعة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

صوتك حلو اوىىىىىىىىىىى بجد يا ماى روك

نفسى تعملها كلها و تحطها عشان نسمعها و ربنا يبارك صوتك الرهيب دة
 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
صوت ايه يا فادي, دا نص الاعضاء هربوا من المنتدى اول ما نزلت المقطع هذا, فكرك لو انزل الترنيمة كاملة, ابقى لحالي في المنتدى
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
جميله جدا يا ماي روك الله يباركك ويبارك صوتك
اما العزف فحاجه جنان فعلا :smil12:
ربنا يزيك من نعمته
 

بيترالخواجة

<<<< Jesus >>>>
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
872
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
اكتر من ممتاز انتا رائع يا روك

انتا رائع يا فنان بس عاوزين نسمعها كلها منك وياريت وانتا بترنم متسرعش خليك براحة
الترنيمة ممتازة وانتا ممتاز كمان

:999: :999: :999: :999: :999: :999:
لو المرنم زياد شحاذة نفسو سمعك هيهنيك بجد انتا رائع :new5: :new5: :new5: :new5: :new5:
:new5: :new5: :new5: :new5: :new5: :new5:

انتا ممتاز برفو عاليك:big29: :big29:
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
وااااااااااااااااااااااااااااااااو

تجنننننننننننننننننن تجننننننننننننننننن

بجد بأمانة صوتك حلو جدآ جدآ جدآ و العزف راااااااااااااااااااااااااائع مالهوش حل

كملها يا روك بجد ... و عايزين ترانيم تانى من صوتك و عزفك الجميل ...

أنا بسمعها و أنا بكتبلك دلوقتى و كل ما تخلص تبتدى تانى ...

بجد راااااااااااااااااااااااائعة أكثر من راااااااااااااااااااااااااااائعة

صوتك حلو فى الترانيم الهادية

كمل فى الموضوع دة بجد بدون مجاملة أنت رااااااااااااااااائع


69298146.gif
 

rania-grg

New member
عضو
إنضم
12 ديسمبر 2006
المشاركات
238
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
ايه الصوت والعزف الجميل ده
مش علشان انت الزعيم ...لا بجد صوتك هادى وحلو.
اين الباقى ؟بتضحك علينا ولا ايه
 

minaphone2

New member
عضو
إنضم
25 ديسمبر 2006
المشاركات
105
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
معلم والله يابنى جميل مستنين منك المذيد
 

K A T Y

اسندني يا ابويا
مشرف سابق
إنضم
22 أغسطس 2006
المشاركات
3,445
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
جوة قلب يسوع
جميل جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بجد ياروك رائع والعزف جميل جدا

وعلي فكرة انا بحب الجيتار قوي

بس في خدعة
















(فين باقي الترنيمة )

انت بتضحك علينا بجد كمل وعايزين الباقي وانهاردة كمان تنزلها

ربنا يباركك صووووووووووووووتك جنان
 

Einshtein

New member
عضو
إنضم
7 فبراير 2006
المشاركات
19
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
طول عمرك جامد .. 100% يا زعيم
و حمد الله على سلامتك من العملية
 

Basilius

حتما سأنتصر
مشرف سابق
إنضم
17 نوفمبر 2006
المشاركات
3,500
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Egypt
جميل جدا استاذ ماي روك
ربنا يباركك و يبارك تعبك
 

kmmmoo

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 أغسطس 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
مشكوووووووووووووووور
مشكوووووووووور​
 

missorang2006

انا بحبك يا رب.
عضو مبارك
إنضم
20 أكتوبر 2006
المشاركات
653
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
Aqaba_jordan
الرب يباركك
وعزفك رائع الجيتار السولو
كتير حلو
 

angf

New member
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
31
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
هي ميرنا شتمتك ليه ؟؟؟؟ بتقولك يخربب بيتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هي الترنيمة وحشا ولا حاجة
الترنيمة فظيعة وصوتك رائع
بس مش عارف ان حاسس ان الموسيقى اللي في الاول مش مظبوطة ده مجرد أي ممكن يكون صح او غلط
من غيييييييير زعل !
بس انت صوتك رائع حتى لو من غير موسيقى خالص ارجووووووووووووووووووك كملها عايز اسمعها كلها بصوتك
 

القيصر

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
1,654
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الزعيم يبقى زعيم بكل حاجه
فعلا يا سيد ماي ررك ان صوتك جميل جدا و انا للان سمعتها اكتر من عشرين مره و كل ما تخلص اعيده.. يا ريت تعمل ترانيم كامله .... انا منتظرها بفارغ الصبر
ربنا يحميك من كل شر
 

girgis

New member
عضو
إنضم
1 فبراير 2007
المشاركات
147
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
ciro shubra
بخبرتى كاكتب وملحن ومدرب اصوات ومرنم احب اقولك ان صوتك حلو بس نصيحة من اخوك وانتا بترنم لاتخرج عن اللحن الاساسى ولا تخنق حنجرتك واتمنا من كل قلبى مزيد من التالق
 

النسر الدهبي

New member
عضو
إنضم
30 يناير 2007
المشاركات
214
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
[COLOR="blue"]لا يا اخوة My Rock لايكدب لاْنه اعطني جواب الي طلبته من الزعيم. الزعيم شخص ممتاز شخص ممتاز[/COLOR]
 
أعلى