هي ميرنا شتمتك ليه ؟؟؟؟ بتقولك يخربب بيتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هي الترنيمة وحشا ولا حاجة
الترنيمة فظيعة وصوتك رائع
بس مش عارف ان حاسس ان الموسيقى اللي في الاول مش مظبوطة ده مجرد أي ممكن يكون صح او غلط
من غيييييييير زعل !
بس انت صوتك رائع حتى لو من غير موسيقى خالص ارجووووووووووووووووووك كملها عايز اسمعها كلها بصوتك
الزعيم يبقى زعيم بكل حاجه
فعلا يا سيد ماي ررك ان صوتك جميل جدا و انا للان سمعتها اكتر من عشرين مره و كل ما تخلص اعيده.. يا ريت تعمل ترانيم كامله .... انا منتظرها بفارغ الصبر
ربنا يحميك من كل شر
بخبرتى كاكتب وملحن ومدرب اصوات ومرنم احب اقولك ان صوتك حلو بس نصيحة من اخوك وانتا بترنم لاتخرج عن اللحن الاساسى ولا تخنق حنجرتك واتمنا من كل قلبى مزيد من التالق