bola gerges
New member
- إنضم
- 5 أبريل 2009
- المشاركات
- 3
- مستوى التفاعل
- 0
- النقاط
- 0
انا بحاول اطلع اى غلطة او انقد اى شئ فى الترنيمة بس فعلا مش قادر انا شايف ترنيمة فيها كلمات معبرة وبتمس القلب وطبعا مش عايز انسى الصوت اللى رنمها صوتك جميل جدا يا ايناس فى الترنيمة وبالذات فى الجزء اللى بتقولى فيه (دموعى دى مش كفاية)
اذكرونى فى صلواتكم
بولا جرجس
اذكرونى فى صلواتكم
بولا جرجس