ترنيمة صلاتى ليك مرفوعة - بصوت ايناس اميل

bola gerges

New member
إنضم
5 أبريل 2009
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا بحاول اطلع اى غلطة او انقد اى شئ فى الترنيمة بس فعلا مش قادر انا شايف ترنيمة فيها كلمات معبرة وبتمس القلب وطبعا مش عايز انسى الصوت اللى رنمها صوتك جميل جدا يا ايناس فى الترنيمة وبالذات فى الجزء اللى بتقولى فيه (دموعى دى مش كفاية)
اذكرونى فى صلواتكم
بولا جرجس
 

bola gerges

New member
إنضم
5 أبريل 2009
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا بحاول اطلع اى غلطة او انقد اى شئ فى الترنيمة بس فعلا مش قادر انا شايف ترنيمة فيها كلمات معبرة وبتمس القلب وطبعا مش عايز انسى الصوت اللى رنمها صوتك جميل جدا يا ايناس فى الترنيمة وبالذات فى الجزء اللى بتقولى فيه (دموعى دى مش كفاية)
اذكرونى فى صلواتكم
بولا جرجس
 

bola gerges

New member
إنضم
5 أبريل 2009
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا بحاول اطلع اى غلطة او انقد اى شئ فى الترنيمة بس فعلا مش قادر انا شايف ترنيمة فيها كلمات معبرة وبتمس القلب وطبعا مش عايز انسى الصوت اللى رنمها صوتك جميل جدا يا ايناس فى الترنيمة وبالذات فى الجزء اللى بتقولى فيه (دموعى دى مش كفاية)
اذكرونى فى صلواتكم
بولا جرجس
 
أعلى