شكرآ جدآ
مع اني بنت بس بصراحه قبل تحذيرك لوكنت شفت عرض ذي ده كنت هتصل ومش هخاف نمرتي تتسجل عنده اصلها حاجه مغريه وخاصة احنا بقينا نستعمل الموبيل بجنون ميرسي اوي
ربنا يباركم كلكم وبشكركم على الردود الجميلة والمشاركة الرائعة في الموضوع من كل الاعضاء وسمحوني لو مكنتش برد الفترة اللي فاتت بس انا بحاول ارجع للمنتدي تاني اهوة ....