تحذير هام جداً لكل مشتركي موبينيل وفودافون !!!

ارشميدخ

New member
إنضم
30 سبتمبر 2008
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
مشكووووووووووووووووووووووووووووور



يسلموووووووووووووووووووووووووووو
 

zama

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
18 يونيو 2008
المشاركات
5,532
مستوى التفاعل
279
النقاط
83
الإقامة
♥♥ Egypt ♥♥
مشكور للتحذير بس انا عمرى مااضحك عليا فى رصيد عارف ليه !!!!!!!!!!!!!
خمن
ههههههههههههههه
 

kokielpop

ابن المـلـ+ــك
عضو مبارك
إنضم
1 يناير 2008
المشاركات
1,521
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
شكرااااااااااااجدااااااااااااااااااااع التحذير
 

SALVATION

فداكى يا كنستى
مشرف سابق
إنضم
28 مايو 2007
المشاركات
58,199
مستوى التفاعل
367
النقاط
0
الإقامة
Egypt/Alex
christian2jc1ax4.gif
 

miro2012

New member
إنضم
19 نوفمبر 2008
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
القليوبيه
شكرآ جدآ;)
مع اني بنت بس بصراحه قبل تحذيرك لوكنت شفت عرض ذي ده كنت هتصل ومش هخاف نمرتي تتسجل عنده اصلها حاجه مغريه وخاصة احنا بقينا نستعمل الموبيل بجنون ميرسي اوي
 

lolotoo

New member
إنضم
24 يوليو 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا جزيلا على النصيحة دى بس اوعى تكون انت عملتها قبل كدة ههههه شكرا حبيبى
 

abokaf2020

حضن الفادي
عضو مبارك
إنضم
4 فبراير 2008
المشاركات
2,955
مستوى التفاعل
79
النقاط
0
الإقامة
بي بيتنا
كان نفسي حد يفهم النصبايه ديه من زمان بس يلا محدش بيتعلم بالساهل
الف شكر علي التحذير
 

اسير الصمت

New member
إنضم
21 ديسمبر 2008
المشاركات
13
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
اسير الصمت
ميرسى جدأ على المعلومات الحملوة دى

بجد انا كونت بفكر فى الموضوع دة بس شوفت الكلام دة ومرديتش

اشكرك جدأ

صلو لاجلى

اسير الصمت​
 

porio

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
6 سبتمبر 2007
المشاركات
520
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
فى حضن الاب
ميرسى على التحذير ياهيما ربنا يباركك
 

mr.hima

رأس الحكمة ..
عضو مبارك
إنضم
27 أكتوبر 2006
المشاركات
867
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
ربنا يباركم كلكم وبشكركم على الردود الجميلة والمشاركة الرائعة في الموضوع من كل الاعضاء وسمحوني لو مكنتش برد الفترة اللي فاتت بس انا بحاول ارجع للمنتدي تاني اهوة ....
 

frenzy55

New member
عضو
إنضم
10 أكتوبر 2008
المشاركات
144
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
الإقامة
egypt
شكرا يا هيما علي التوضيح واحب اقول كمان ان مكن تيجي رسالةتقوللم يتم الشحن وماتخدش بالك وتفكر ان الشحن وصل وتضيع عليك الفلوس
 

frenzy55

New member
عضو
إنضم
10 أكتوبر 2008
المشاركات
144
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
الإقامة
egypt
شكرا يا هيما علي التوضيح واحب اقول كمان ان مكن تيجي رسالةتقوللم يتم الشحن وماتخدش بالك وتفكر ان الشحن وصل وتضيع عليك الفلوس
 
أعلى