بتسمع أيه دلوقتي ؟ ( متجدد )

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
بحبك مش هاقول تانى
وائل الجسار
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
قلبي مايشبهنيش





فعلا مايشبهنيش


اوقات بيعرفني ساعات مايعرفنيش


واقوله ياقلبي مالك يقولي مفيش


فى الحب والاحساس وفى اختيار الناس


بيمشي على كيفه على كيفه كتير ومايقوليش


اصدق مني مني مني واجرأ مني مني


وياما صدقته وياما وياما كير ماصدقنيش

[YOUTUBE]gMc_okKUZ_I[/YOUTUBE]

بموت فى الاغنية دى :t23:
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
قولك ايه انا قلبى انا هو الى هيكسب..لو يحصل ايه هياخدك
لو تعمل ايه بيحبك..و ده مش بايديه
ده روحه فيك لو غبت فى يوم بيهد الدنيا عشان يلاقيك
و يفضل يدور عليك..تخيل بيموت اوى فيك
فتخيل مثلا واحد مكانى بيحبك جدا..لازم تسيبه يتجنن طبعا يعنى هعمل ايه
بقولك ايه انا قلبى انا هو الى هيكسب..لو يحصل ايه هياخدك
لو تعمل ايه بيحبك..و ده مش بايديه
عايز تغيب وتفكر مثلا خد وقتك انا مستنيك..براحتك ولعلمك انا عايز راحتك ده انا قلبى عليك
وعلى العموم انا مش من الناس الى بتزهق من اول يوم
ولعلمك انا نفسى طوييييييييل..وجمبك دا انا قلبى عليك
[YOUTUBE]jWIa9-gRtXM[/YOUTUBE]
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
لو روحنا فين
مالناش مكان غير حضن بعض
ازاى هنبعد واحنا لينا كتير فى بعض
ده احنا اللي بينا في قلبنا لو حتي فات مليون سنه
في الدنيا مين هيفرقنا عن حضن بعض

تعالي نعيش حبيبي انا وانته في الجنه
تعالي نعيش مفيش ولا حاجه تمنعنا
تعالي نعيش حبيبي انا وانته في الجنه
تعالي نعيش مفيش ولا حاجه تمنعنا
حرام علينا نسيب دقيقه في عمرنا

لو روحنا فين
مالناش مكان غير حضن بعض
ازاى هنبعد واحنا لينا كتير فى بعض

انا مستحيل يبقلي غيرك تاني حلم
ومش هيبقي في قلبي بعدك ناس اهم
ده انته اللي بقي ليه انا
قلبي ملوش عنك غني من يوم ما شوفتك والحياه ده بقلها طعم

تعالي نعيش حبيبي انا وانته في الجنه
تعالي نعيش مفيش ولا حاجه تمنعنا
تعالي نعيش حبيبي انا وانته في الجنه
تعالي نعيش مفيش ولا حاجه تمنعنا
حرام علينا نسيب دقيقه في عمرنا

لو روحنا فين
مالناش مكان غير حضن بعض
ازاى هنبعد واحنا لينا كتير فى بعض
[YOUTUBE]fGyFv5O9QMw[/YOUTUBE]
تحفة الاغنية دى
 

kawasaki

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
4 مايو 2011
المشاركات
3,148
مستوى التفاعل
1,228
النقاط
113
الإقامة
القاهره
دا قدري ومكتوبي انتي .وعشقي ومحبوبي انتي

عموووووري
 

kawasaki

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
4 مايو 2011
المشاركات
3,148
مستوى التفاعل
1,228
النقاط
113
الإقامة
القاهره

Regrets collect like old friends
Here to relive your darkest moments
I can see no way, I can see no way
And all of the ghouls come out to play

And every demon wants his pound of flesh
But I like to keep some things to myself
I like to keep my issues drawn
It's always darkest before the dawn

And I've been a fool and I've been blind
I can never leave the past behind
I can see no way, I can see no way
I'm always dragging that horse around

Our love is pastured, such a mournful sound
Tonight I'm gonna bury that horse in the ground
So I like to keep my issues drawn
But it's always darkest before the dawn


Shake it out
 
أعلى