قولك ايه انا قلبى انا هو الى هيكسب..لو يحصل ايه هياخدك
لو تعمل ايه بيحبك..و ده مش بايديه
ده روحه فيك لو غبت فى يوم بيهد الدنيا عشان يلاقيك
و يفضل يدور عليك..تخيل بيموت اوى فيك
فتخيل مثلا واحد مكانى بيحبك جدا..لازم تسيبه يتجنن طبعا يعنى هعمل ايه
بقولك ايه انا قلبى انا هو الى هيكسب..لو يحصل ايه هياخدك
لو تعمل ايه بيحبك..و ده مش بايديه
عايز تغيب وتفكر مثلا خد وقتك انا مستنيك..براحتك ولعلمك انا عايز راحتك ده انا قلبى عليك
وعلى العموم انا مش من الناس الى بتزهق من اول يوم
ولعلمك انا نفسى طوييييييييل..وجمبك دا انا قلبى عليك
[YOUTUBE]jWIa9-gRtXM[/YOUTUBE]