بتسمع أيه دلوقتي ؟ ( متجدد )

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
تؤ تؤ تؤ تؤ تؤ
متخبطش فى الحلال :(
انا حافظها اكتر ماحافظة اسمى
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
هغمض عينيا وهحني راسي واحطها مابين ايديا
جبان وخايف
لا مش جبان بس خلاص مبقتش شايف
فين الحقيقة
ودي ايدك ولا دي موجة غريقة
لحد امتي يارب امتي قلبي يميز صوتك انت
يارب امتي قلبي يميز صوتك انت
غلطانين وده كلو مننا عشان عضاف
ولا قلبنا م الخطية صار يخاف
وانت حاسس اللي شوفتو يارب ياما خلاني عاجز
اخد قرار ولا الندم هيخلي بكرة طعمه نار
هثبت مكاني وكمان خلاص انا هحني راسي واقفل وداني
لحد امتي يارب امتي قلبي يميز صوتك انت
يارب امتي قلبي يميز صوتك انت
محتارين ف امور كتير ودي مش خطية
محتاجين ايدك ياربي تبان قوية
محتارين ف حاجات كتير ودي مش خطية
محتاجين ايدك ياربي تبان قوية
محتارين ف امور كتير ودي مش خطية
محتاجين ايدك ياربي تبان قوية

____________________
 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
أيام و بنعيشها ... هنعمل ايه يا قلبى فى ناس ماهماش .. ناس مفيش احساس ... ومش بيحسوا بجروحنا

دى دموعنا هنحوشها عشان مش صح نبقى ضعاف ... نبان ساعة الفراق بنخاف ... يا ريت نغصب على روحنا




و على ايه ... دى حكاية خلصت من بدرى والله خلصت من بدرى والغدر حسيت بيه
و على ايه ... على ايه هنبكى على الماضى ... أيام وعدت على الفاضى ... فى ايه هنبكى عليه !!؟؟





مش فارقة نتكلم ..نعيد ونزيد فى ايه على ايه !!؟؟ .. معدش يفيد بكانا عليه ... خلاص الجرح أهو معلم
ويا ريتنا نتألم ولا نقاسى وداع بوداع ... محدش ساب حبيبو وضاع ... وأدينا خلاص بنتعلم

عمرووووو. دياااااااب
 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
بحبك يا حبيبي اكمني بهواك و بحس انك مني
سامعني ده انا بروحي بغني ده انا بحكي لكل الدنيا عليك

بحب الحب اللي جمعنا بحب الشوق اللي وجعنا
وعمري بجد ملوش معنى ولا تحلى الدنيا في يوم غير بيك

بحب هواك و عنيك انما لو قد الارض و قد السما
ح اكون اكتر منهم مغرمه و ح اكون اقرب من نفسك ليك

بحب اخرج مني و اجيلك و اسيب احساسي يغنيلك
كفايه يكون قلبي باقيلك و كفايه اشوف الكون بعنيك

آآآآه ع اللي انا حاساه
آآآآه و اللي عيشاه
آآآآه من حنيني و آآآآه

آآآآه كل يوم بيفوت فيك باعيش و اموت
آآآآه برده احلى حياه

آآآآه ع اللي انا حاساه و اللي عيشاه من حنيني و آآآآه

بحب كلاماك في شفايفك و بحب القلب يكون شايفك
جوايا حنين حاسك عارفك لو حتى بين ملايين الناس

بحبك مش متهيالي انا عايشه في حلم تحققلي
انا حاسه ان انت بتشتاق لي انا دايبه من الشوق و الاحساس

بحب النسمه اللي تعدي على رمشك مره و على خدي
و ناخد في الحب و ندي و نعيش انا و انت في احلى غرام

بحبك انت بحبك بس و حبك اجمل شئ يتحس
و بسمع منك اجمل همس و بشوف في عيونك احلى كلام

آآآآه ع اللي انا حاساه و اللي عيشاه من حنيني و آآآآه

آآآآه كل يوم بيفوت فيك باعيش و اموت برده احلى حياه

آآآآه ع اللي انا حاساه و اللي عيشاه من حنيني و آآآآه


جنااااااااااات
 

ابن يسوعنا

انا ابنك وملكك
عضو مبارك
إنضم
25 يوليو 2013
المشاركات
7,874
مستوى التفاعل
1,839
النقاط
113
شوية خناقات كلاب مع بعضها بس
منظر تحس انهم هيموتوا بعض
وفي الاخر كلهم هيتفرقوا
 

soso a

Jesus Loves Me
عضو مبارك
إنضم
1 مارس 2011
المشاركات
18,155
مستوى التفاعل
1,793
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
صوت الهدوووووء يخترقه فى بعض الوقت صوت الهوااااااااء


 

johna&jesus

صليلى
عضو مبارك
إنضم
12 يناير 2009
المشاركات
13,405
مستوى التفاعل
1,232
النقاط
0
اشتياق الله للتوبه
ابونا داود​
 
أعلى