بتسمع أيه دلوقتي ؟ ( متجدد )

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
اه بحبك ياحبيبى
heart.gif
قلبى عندك اسأله
دانت بعدك عن عيونى مستحيل اتحمله

حبيبت هواك واخترت انسى الكون معاك
حبيت هواك واختارت انسى الكون معاك

اجمل ليالى ياعمرنا تشهد ياغالى حبنا
انا قلبى
heart.gif
دايب ف الهوى بس انت فين

ياحبيى
heart.gif
عودلى تانى عود
ياحبيبى
heart.gif
قلبى بيك موعود
سميرة سعيد "اه بحبك"
 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
احمر شفايف

أنا باحسد الكحل اللى كحل رموشك
وأحمر شفايف اللى زين شفايف
أنا باحسد الليل اللى سهر عيونك
واحسد عيونى لما اكون ياحبيبتى شايفك

أنا باحسد كل كلمة بتسمعيها
كل كلمة بتقوليها
كل حاجة تحسى بيها
عارفة ليه
أحبك أحبك مش عارف قد أيه

فى عيونك السمر بالقى روحى وكيانى
ياللى الحنان سره هو حنانك
دا الحب داكيد حب مخلوق عشانى
وانا بردة قلبى يا ملاك مخلوق عشانك

منيييييير​
 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
مجنون قولوا يا ناس لكني مش زيكم
انا قلبي مش مداس لعالم غشكم
قلبي أختار الطريق المليان بالعنا
لكن معايا رفيق يخلي مره هنا

مجنون قولوا يا ناس مليش مكان وسطكم
افكاري طايره لفوق بعيد عن ارضكم
سايبه ارض الشقا وكل غش فيها
رايحه ارض الهنا دا يسوع مستنيها

مجنون قولوا يا ناس افراحي مش زيكم
فرحي بحضور الهي ومستغني عن ارضكم
افراح الأرض مر تحلى فعين الأسير
والهي ولدني حر وعدني أكون أمير

فرحان أنا بالصليب مش رفضه زيكم
حتى لو عشت غريب او مجنون وسطكم
صليبي هوه الطريق لدخول باب السما
وكل تعب وضيق يبقى مجد وغنا
 

johna&jesus

صليلى
عضو مبارك
إنضم
12 يناير 2009
المشاركات
13,405
مستوى التفاعل
1,232
النقاط
0
عظة ابونا داود لمعي عن اشتياق الله للتوبة
 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
بتبعديني
بتبعديني عن حياتك بالملل
وخلتيني اقول خلاص مافيش أمل
استمري هتخسريني
استحالة هتكسريني
وحسسيني انك حجر
او ورده دبلت ع الشجر
صبرت صبر غريب رهيب لا يحتمل
عملت ايه يجرح كرامتك
كل اللى ممكن اعمله معاكي اتعمل
بتوهميني ان الحكاية بتنتهي
ابعد وقبل ضياعي منك تندمي
مابقتش بعرف دمعتك من ضحكتك
أصرخ مافيش ولا صرخة مني تسكتك
ما عرفش ليه بتعذبيني
لو بجرحك امشي وسيبيني
ساكته الحياه بينك وبيني
احساسي بيكي راح اكيد
مش محتمل

منييييييييير
 

johna&jesus

صليلى
عضو مبارك
إنضم
12 يناير 2009
المشاركات
13,405
مستوى التفاعل
1,232
النقاط
0
تامل اسألك فتعملنى
ابونا داود​
 

johna&jesus

صليلى
عضو مبارك
إنضم
12 يناير 2009
المشاركات
13,405
مستوى التفاعل
1,232
النقاط
0
تامل اسألك فتعملنى
ابونا داود​
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
[YOUTUBE]HDUyYtqgRGI[/YOUTUBE]
مش قادر انسى حتى وانا عامل نسيها
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
انا بقعد الصبح بس اصلا هههههههههههههههه
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
يييى بيئة بيئة سوفاج هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 
أعلى