بتسمع أيه دلوقتي ؟ ( متجدد )

kawasaki

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
4 مايو 2011
المشاركات
3,148
مستوى التفاعل
1,228
النقاط
113
الإقامة
القاهره
متفكرنيش بالعمر اللي انا ضيعته معاك
متفكرنيش بعذابي وحيرتي زمان وياك


عمووووري
 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
[YOUTUBE]lckXfo_mI7A[/YOUTUBE]

غير ربنا ماتروحش لحد .. ايه يعملك انسان يتحد
غير ربنا ماتروحش لحد .. خلى تكالك عليه مش حد
لو محتاج ماتمدش ايدك ..قوله يارب وهو يزيدك
قوله ضعيف محتاج قوينى .. اوعى تقول لحد ادينى
لو مظلوم من كل الدنيا ..قوله يارب برئ نجينى
لو مكسور جواك احساسك .. ولا غريب بين ناس مش ناسك
حتى لو انت فقير مش لاقى .. اطلب من ربنا هاتلاقى
لما الحياة تغلبك والهم يبقى همين..بص بعينيك للسما وارفع ايديك الاتنين
تقول يارب هاتلاقى الهموم بتروح ..تقول يارب هاتطيب الجراح وتروح
قوله ضعيف محتاج قوينى اوعى تقول لحد ادينى
لو مظلوم من كل الدنيا .. قوله يارب برئ نجينى
غير ربنا ماتروحش لحد.. ايه يعملك انسان يتحد
غير ربنا ماتروحش لحد ..خلى تكالك عليه مش حد
 
التعديل الأخير:

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
[YOUTUBE]bfwRZQC2Vmg[/YOUTUBE]




قديش صار لي ناطرة تا اسمع جواب من عندك ياربي صوتك عني غاب
أنا قلبي تعب مش قادرة انطر بعد أنا وضعي صعب عم يدبل بعمري الورد
وانت وعدت وقلت اسالوا تعطوا اطلبوا تجدوا
أنا عم بسأل انا عم بطلب بدي من هالحالة اهرب
انا عم بسأل انا بطلب تعبانة وضيعت المهرب دخيلك اسمعني انا قلبي تعب
سامحني يارب ان قلت بجسارة وقاحة عم حط الملامة عليك اني خسرت الراحة
لو كل العالم ظلموني بعرف انت بتبقى حنون لكن شو بعمل بظنوني اللي بتخلي ايماني يخون
شو كتار اللي لاموني وشمتوني فيي وذلوني
قالوا اني مش عم شوفك اشفيني فتحلي عيوني
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
مخسوبكو انداس .... صبح محتاس ... مسختوا بابوتسي ياناس
مفيس فلوس ... بئيتو منخوس ... فئرتو خلاص
نستغلوا في ايه ... ياافندي يابيه .... مادام البخت موريه
مافيس تهييص ... مافيس قميص .... فينيتو خلاص
فين نروخو ... ساغريستي ... دنيا لسه تربتيه... ايام الهيصة فنيتو خلاص
مخسوبكو انداس .... صبح محتاس ... كفرتو خلاص ياناس
مخسوبكو انداس .... صبح محتاس ... فنيتو خلاص ياناس
بوكر مفيس ... يابو درويس ... ئهاوي رقص مفيس
إزاى يافندي ابن الكيف يئدر يعيس
بوكر مفيس .... يابو درويس ... ئهاوي رقص مفيس
مدام مفيس بدل ... يغنيش نبيع ورنيس
سوخنا نروح لمين .... دوخنا يامسلمين ... نسكي نئول لمين
..يا ليلي ليلي ليل..
حانتيس مانتيس .... يابو الريس ... إن شاء الله تعيس
حانتيس مانتيس .... يابو الريس ... إن شاء الله تعيس
سبت الخمارة ... سكنت في خارة .... مافيس ولاواخد باره
علسان نروخ كلنا نسوف و نيجي منفوخ
ارتيني يوف كليفنى موليفتى الا بريه فوليا
افتوه كالا بولي كالا سمك بكالاه

مخسوبكو إنداس "ايمان البحر درويش"

 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
[YOUTUBE]_mcrTDujrZs[/YOUTUBE]

انت ايه مش كفايه عليك تجرحني حرام عليك انت ايه
انت ايه دموعي حبيبي تهون عليك
طب وليه انا راضيه انك تجرحني وروحي فيك
طب وليه يعني ايه راضيه بعذابي بين ايديك

لو كان ده حب ياويلي منه
لوكان ده ذنبي ماتوب عنه
لو كان نصيبي اعيش ف جراح حاعيش في جراح

مش حرام
مش حرام انك تخدعني ف حبي ليك مش حرام
مش حرام الغرام وسنين حياتي وعشقي ليك
ضاع قوام ولا كان لعبه ف حياتك بتداويك
ضاع قوام الحنان وحضن قلبي واملي فيك
 
أعلى