بتسمع أيه دلوقتي ؟ ( متجدد )

انت شبعي

♥ Mera
عضو مبارك
إنضم
12 مارس 2013
المشاركات
6,544
مستوى التفاعل
1,212
النقاط
0
الإقامة
في عون العلي
بتدور على الحياة تعال للمسيح
تتعرف على الإله تتعلم التسبيح

متأخرش قرارك متخليش أفكارك
تاخدك بعيد عن الحياة

الطفل في مهده بيكبي والشاب في جهله بيبعد
الكهل في عجزه بيشكي والكل محتاج يسعد

بتدور على الحياة تعال للمسيح
مين غيره سواه الحق فيه صريح

العمر بينا بيجري والشمس يوم هاتغيب
العالم مهما بيغري كل ما فيه هانسيب
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
يا طيب القلب وينك
"عبد المجيد عبدالله
"
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
حاجات كتير كانت ناقصنى
تامر حسنى
 

kawasaki

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
4 مايو 2011
المشاركات
3,148
مستوى التفاعل
1,228
النقاط
113
الإقامة
القاهره
ناوي تعاتب عاتب من غير اي خصام
واذا كان عندك كلمه لاء انا عندي كلام

عمووووري
 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
اوقات يادنيا معاكي بعيش
وساعات مابفهمكيش
وانتي ولا فهماني !!
اوقات بحس ان انا مجروح
عايش حلاوة روح
ودمعتي محوطاني !!
صابر عاللي بيجرالي
وانتي لا ليكي عزيز ولا غالي !!

اوقات في عز العتمة بشوف
وساعات بموت من الخوف
وغصب عني بداري !!
بحلم يعدي عليا الليل
من غير عذاب ولا ويل
وتحسي مره بناري !!
صابر عاللي بيجرالي
وانتي لا ليكي عزيز ولا غالي !!

اوقات بتخدي اعز الناس
وبقول نصيب وخلاص
واصبر علي احزاني !!
اوقات بحب قلوب بتبيع
وفي الف لحظة بضيع
وبرضو مش حساني !!
صابر عاللي بيجرالي
وانتي لا ليكي عزيز ولا غالي !!

[YOUTUBE]8dcZCQawzMY[/YOUTUBE]
محمدفؤاد

 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
[YOUTUBE]46HYrsqC3pw[/YOUTUBE]

وانا و يايا بعيش زي المليونيرات
و أحلم وانا معيش ملعنش الازمات
............
وجناني دا عين العقل
و العقل دا داء بيعي
وجناني دا شئ مش سهل
تقدر تتجنن زي
............
انا احب اسهر للصبح
و عمري وعمري ما اروح بدري
مخلوق رافض للنصح
والعمر بقيسو في سهري
وبصاحب كل الخلق
البيه صحبي والفقري
و أتعشى في باب الخلق
و أفطر على البحر في بحري
...........
اجي اتغدى ملاقيش
ملعنش الازمات
...........
وانا ويايا بعيش زي المليونيرات واحلم وانا معيش ملعنش الازمات
 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
سألت نفسي كتيـــــر
مارستش يوم علي بر
انا اللي فيا الخير
ولا اللي فيا الشر
مليان عيوب .. ولا
خالي من الذنوب .. ولا
ولا انا جوايا ومش داري
الاتنين في بعض
دول 500 حاجه
ومالهمش دعوة ببعض !

احمد سعد
سألت نفسي
 
أعلى