باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

ASTRO

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
13 سبتمبر 2007
المشاركات
338
مستوى التفاعل
4
النقاط
18
الإقامة
بحر الحياة
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

لو المرة دى مقلب فيارب قريب نسمعها بجد وتكون بشرة خير عليكى وبالتوفيق
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

لو المرة دى مقلب فيارب قريب نسمعها بجد وتكون بشرة خير عليكى وبالتوفيق

شكراااااااااااااا ليك يا أسترو
 

maro52

بنت ام النور
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
272
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ده انال فرحتلك وقلت ىادخل اباركلها بقي وكده انها نجحت طلع كل ده علي الفاضي
ميرسي يا قمر علي الموضوع
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: رد: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

ده انال فرحتلك وقلت ىادخل اباركلها بقي وكده انها نجحت طلع كل ده علي الفاضي
ميرسي يا قمر علي الموضوع

ههههههههههههههههه سورى يا مارو بقى

قلبك أبيض :smi411: هههههههه

وأنا ياستى هعتبر نفسى نجحت علشان تعبك انتى بس :p30:

اى خدمة
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

هههههههههههههههههههههههه
ماشى يا مصيبة
بس عارفة عشن تسبكيها بجد كنتى عملتيه فى الاجتماعات
كانت ناس كتير هتقع بجد
بس الحمد لله قريت الموضوع وخصوصا مواضيعك انتى لازم اقراها كأنى بذاكر ثانوية عامة عشن عرفاكى مفترية وتموتى فى المصايب
عقبال ما انا انجح بجد :smil12:
وانتى مش مهم بقى:a63:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

هههههههههههههههههههههههه
ماشى يا مصيبة
بس عارفة عشن تسبكيها بجد كنتى عملتيه فى الاجتماعات
كانت ناس كتير هتقع بجد
بس الحمد لله قريت الموضوع وخصوصا مواضيعك انتى لازم اقراها كأنى بذاكر ثانوية عامة عشن عرفاكى مفترية وتموتى فى المصايب
عقبال ما انا انجح بجد :smil12:
وانتى مش مهم بقى:a63:

اجرى اقعدى انتى بس ماهى اتسبكت اهى ومية مية :t30: هههههههه

ماشى يا جيجى طلعتى جدعة يااااااختى

تلاقيكى قريتى الردود ماناعرفاكى :heat: هههههههه

عقبالك ماتنجحى طبعااااااااا انتى الاول وانا مش مهم :smi411:

اتعلمى بقى المحبة اوووووف عليكى :p30: ههههههههه
 
أعلى