رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!
لو المرة دى مقلب فيارب قريب نسمعها بجد وتكون بشرة خير عليكى وبالتوفيق
لو المرة دى مقلب فيارب قريب نسمعها بجد وتكون بشرة خير عليكى وبالتوفيق
لو المرة دى مقلب فيارب قريب نسمعها بجد وتكون بشرة خير عليكى وبالتوفيق
ده انال فرحتلك وقلت ىادخل اباركلها بقي وكده انها نجحت طلع كل ده علي الفاضي
ميرسي يا قمر علي الموضوع
هههههههههههههههههههههههه
ماشى يا مصيبة
بس عارفة عشن تسبكيها بجد كنتى عملتيه فى الاجتماعات
كانت ناس كتير هتقع بجد
بس الحمد لله قريت الموضوع وخصوصا مواضيعك انتى لازم اقراها كأنى بذاكر ثانوية عامة عشن عرفاكى مفترية وتموتى فى المصايب
عقبال ما انا انجح بجد :smil12:
وانتى مش مهم بقى:a63: