رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!
مبروووووووك مرمر عقبال يارب النجاح ف كل حاجة يا قلبى
30:
30:
30:
30:
30:
انا قريت الموضوع بس كنت بشوفك انتى بتقرى الردود كلها ولا لاء
برده الواحد عايز يتطمن
وكمان انا قولت ابارك برده لان ولاد ربنا اكيد ناجحين
وبالزات مرمورتى
ميرسى ع المقلب يا مرمر وعايزين الموضوع ده تتانى بس بجد بقى
ربنا يبارك حياتك كلها يارب بانواعها عملية روحية فنية كله كله
اختك اللى بتحبك هوكتــــــــــــــــــــك
هوك هوك حبيبة قلبى
30: وحشااااااااااااانى
وايه اخبار أمتحاناتك ؟ سمعت انكم مطحونين اللهم لا شماتة طبعا :t30: هههه
لا ياااااااااااختى بقرأ كل الردود طبعاااااا :t30: بس علشان ده موضوعى يا ذكية :t30: ههههه
الثانوية العامية أثرت عليكى خلاص يا هوكتى
30: هههههههههه
شكرا يا حبيبتى ربنا يخليكى ليا يارب :smil16:
وايه اخبار أمتحاناتك ؟ سمعت انكم مطحونين اللهم لا شماتة طبعا :t30: هههه
لا ياااااااااااختى بقرأ كل الردود طبعاااااا :t30: بس علشان ده موضوعى يا ذكية :t30: ههههه
الثانوية العامية أثرت عليكى خلاص يا هوكتى
شكرا يا حبيبتى ربنا يخليكى ليا يارب :smil16: