باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

مبروووووووك مرمر عقبال يارب النجاح ف كل حاجة يا قلبى
:p30::p30::p30::p30::p30:
انا قريت الموضوع بس كنت بشوفك انتى بتقرى الردود كلها ولا لاء
برده الواحد عايز يتطمن
وكمان انا قولت ابارك برده لان ولاد ربنا اكيد ناجحين
وبالزات مرمورتى



ميرسى ع المقلب يا مرمر وعايزين الموضوع ده تتانى بس بجد بقى
ربنا يبارك حياتك كلها يارب بانواعها عملية روحية فنية كله كله
اختك اللى بتحبك هوكتــــــــــــــــــــك:)

هوك هوك حبيبة قلبى :p30: وحشااااااااااااانى

وايه اخبار أمتحاناتك ؟ سمعت انكم مطحونين اللهم لا شماتة طبعا :t30: هههه

لا ياااااااااااختى بقرأ كل الردود طبعاااااا :t30: بس علشان ده موضوعى يا ذكية :t30: ههههه

الثانوية العامية أثرت عليكى خلاص يا هوكتى :p30: هههههههههه

شكرا يا حبيبتى ربنا يخليكى ليا يارب :smil16:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: رد: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

ههههههههههههههههههه هى كده يعنى
عموما برضه مقلب او مش مقلب
يارب تنجحى كده
وتنزلى توبيك بس مش يكون مقلب يا قمر ...

اااااااه هى كده يا مونى :t30: هههههههه

ربنا يخليكى يا عسل وعقبالك انتى كمان
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

بقى عامله القلق ده كله ولسه النتيجه مظهررررررررررررتش
قلق من يومك يا مرموره هههههههههههه
على العموم الف مبروووك بأعتبار ما سيكووون عن قريب بأذن المسيييييييييح .

هههههههههههههههههههه

بقى الوجه الملائكى ده :t23::t23: قلق بردوا يا دونا هههههه

شكرا يا دونا ويسمع منك ربناااااا :94:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

لك انشالله تنجحي هههههههههه
ونقلك مليون مبروك عيني

ربنا يخليكى يا ارووجة يا عسولة
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

وانا مش عايز اعرف
وبعدين مالك ومال التوقيع
هههههههههههههههههه

واناااااااااااا اساسا مش هقولك يا كوكو :t30::t30:

توقيعك خيالنى يابنى ايه التوقيع الفيبريشن ده :t9:

ثبت الحاجات اللى بتمشى ده ههههههههه
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

واناااااااااااا اساسا مش هقولك يا كوكو :t30::t30:


توقيعك خيالنى يابنى ايه التوقيع الفيبريشن ده :t9:


ثبت الحاجات اللى بتمشى ده ههههههههه

يابنتى هوه انا قولتلك انى عايز اعرف
وبعدين انا لو عايز اعرف المجمع جنبى 10دقائق ونتجتك تبقى عندى
مش مشكله يعنى
وبعدين انا تليفونى صوته مش عالى
يووووووووووه التوقيع قصدى
بحبه فيبريشن
هههههههههههههههه
بالنجاح والتوفيق ياباشا
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

يابنتى هوه انا قولتلك انى عايز اعرف
وبعدين انا لو عايز اعرف المجمع جنبى 10دقائق ونتجتك تبقى عندى
مش مشكله يعنى
وبعدين انا تليفونى صوته مش عالى
يووووووووووه التوقيع قصدى
بحبه فيبريشن
هههههههههههههههه
بالنجاح والتوفيق ياباشا

ده انت غريب يا كوكو مانا اساسا بردوا مش هقولك :t30::t30:ههههههه

ياوااااااااااااد انت يا بتاع المجمع

انا اديتهم الاذن ميدخلوش اى حد من بره المجمع :t30: اصلنا بنخاف من الناس

دى يا كوكو يا خويا انت عارف العدوة بقى :t30:هههههههه
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

ده انت غريب يا كوكو مانا اساسا بردوا مش هقولك :t30::t30:ههههههه


ياوااااااااااااد انت يا بتاع المجمع

انا اديتهم الاذن ميدخلوش اى حد من بره المجمع :t30: اصلنا بنخاف من الناس


دى يا كوكو يا خويا انت عارف العدوة بقى :t30:هههههههه
يابنتى ماتجننيش :smil8:
انا مش عايز اعرف وانتى مش هتقوليلى
خلاص مافيش مشاكل فى دى
هههههههههههههه
وبعدين انا ولابتاع مجمعات ولا حاجه
ماانتى عارفه :11azy:
وبعدين انا لو عايز ادخل المجمع فى اى وقت هدخل ومن غير ما حد يكلمنى
غير الامن طبعا
هههههههههههههه
وبعدين العدوه دى مش الالى هيه العداوه برضوا
ههههههههههههه
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!


وبعدين العدوه دى مش الالى هيه العداوه برضوا
ههههههههههههه


يا فررررررحتى بكلية التجارة :p30::p30::p30:

العدوة يا كوكو يا شطور غير العداوة

العدوة دى اللى هى مثلا زى مرض معدى فهمت ولا :11azy:
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

يا فررررررحتى بكلية التجارة :p30::p30::p30:


العدوة يا كوكو يا شطور غير العداوة


العدوة دى اللى هى مثلا زى مرض معدى فهمت ولا :11azy:
كده يامرمر يعنى انا عدوه
ماشى ماشى
ومالها كليه التجاره ادينا مش عارفين ننجح اهه
بلاش فضايح بقى
ههههههههههههههههه
 

love my jesus

New member
عضو
إنضم
8 مايو 2008
المشاركات
236
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
هههههههههههههههههههههههههه

اولا مبروك على النجاح مقدما وميرسى على المقلب الجميل دايه يا مرمر
 

blackrock

قلم مسيحي حـــر
عضو مبارك
إنضم
28 مايو 2007
المشاركات
518
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
متشال في عيونه
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!


:smi411: بصراحة النتيجة لسه مظهرتش :t30: ههههههه

بس انا حاطة الموضوع اللى بكدب فيه ده لهدف

وهو اااااااااايه بقى....

الواحد يكشف العضو اللى بيقرأ الموضوع والعضو اللى بيرد وخلاص

وبالتالى اللى هيبارك يبقى مش بيقرأ

ده هدف مقلبى المتواضع :p30:



أعمل تمووووووووويه بقى

وأرجع أقوووووووووول






باركوووووووووووووولى ههههههههههه


ههههههههه
بصراحـــــــــــــــــــــــه
فكره جااااااااااااامده جدااااااااااااااااااا
تعيشي وتعملي مقالب يا مرموره
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: رد: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

هههههههههههههههههههههههههه

اولا مبروك على النجاح مقدما وميرسى على المقلب الجميل دايه يا مرمر

الله يبارك فيكى يا عسولة مقدما :smil16:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!


ههههههههه
بصراحـــــــــــــــــــــــه
فكره جااااااااااااامده جدااااااااااااااااااا
تعيشي وتعملي مقالب يا مرموره

بصرااااااحة أنا عارفة كده :t30::t30: هههههههه

شكرااا ليك يا بلاك

بس المقلب مطلعش غير بعضو واااااااحد بس وجديد كمان :smil8:
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

طب بالعند فيكى مبرووووووووووووووووك
وانا لسه هاستنى لما النتيجة تطلع عشان أقولك مبروك
أهى وصلت ومالكيش حاجة عندى
هههههههههههههههههههههههههههه
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

ما انا قولت بردة البت لحقت تمتحن وتنجح
ماشى هيتردلك المقلب ده قريب يامرمر
وانا بقى عاوزة تورتتين وعربية حاجة ساقعة
وياريت لو قة على البحر فى اسكندرية عندكم
ولو كمان الاقامة
كل ده علشان اسامحك على المقلببس
مش اكتر انا مش طماعة
 

sameh7610

مســــــــيـحـى
عضو مبارك
إنضم
14 فبراير 2008
المشاركات
4,384
مستوى التفاعل
40
النقاط
0
الإقامة
alex
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

الف

الف


الف


مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبروك


للتموووووووووووووووويه بقى

هههههههههههههههههههههههههههه


موضوع جميل مرمر
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

طب بالعند فيكى مبرووووووووووووووووك
وانا لسه هاستنى لما النتيجة تطلع عشان أقولك مبروك
أهى وصلت ومالكيش حاجة عندى
هههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههه

ياااااااااااه يا كوبكوب ده انا حتى لسه معيدة عليكى وقايمة بالواجب :smil16:

ماشى ياستى الله يبارك فيكى

بس انتى عارفة بقى لو مجتيتش باركتى لما تطلع بجد :p30: ههههه
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

ما انا قولت بردة البت لحقت تمتحن وتنجح
ماشى هيتردلك المقلب ده قريب يامرمر
وانا بقى عاوزة تورتتين وعربية حاجة ساقعة
وياريت لو قة على البحر فى اسكندرية عندكم
ولو كمان الاقامة
كل ده علشان اسامحك على المقلببس
مش اكتر انا مش طماعة

ايوووووووة يا انجى ياختى نفسى اشوف لحد فيكم مقلب قبل ما اموت :t30: هههههه

كل ده عيزااااااااااااااه !!:11azy:

بدل ما انتى اللى تجيبى لى يا انجى ااااااااااااااخص :smil8:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

الف

الف


الف


مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبروك


للتموووووووووووووووويه بقى

هههههههههههههههههههههههههههه


موضوع جميل مرمر

ههههههههههههههههه

عررررررفت الناس كلها يا سامح

مش مسمحااااااااااك :smil16: ههههههههههه

للتمويه الله يبارك فيييييييييك :t30:
 
أعلى