- إنضم
- 10 مايو 2007
- المشاركات
- 3,171
- مستوى التفاعل
- 19
- النقاط
- 0
رد على: رد: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت
الف مبروك يا نونو وعقبال كل سنة يا قمر
الله الله حلو الورد دة
امال لو كنت جبت جيد جدا او امتياز كان زمانى لميت كتييييييييييييير:t9:
ههههههههههههههههههههههه
الله يبارك فيكى ياقمر وعقبال نجاحك انتى كمان كل سنة بردة
ولو كنتى خلصتى يرزقك بابن الحلال:Love_Letter_Open:
ويرزقنى انا كمان ياااااااااااااااارب
ههههههههههههههههههههههه
ميرسى ياقمر على الورد الحلو الرقيق زيك دة
امال لو كنت جبت جيد جدا او امتياز كان زمانى لميت كتييييييييييييير:t9:
ههههههههههههههههههههههه
الله يبارك فيكى ياقمر وعقبال نجاحك انتى كمان كل سنة بردة
ولو كنتى خلصتى يرزقك بابن الحلال:Love_Letter_Open:
ويرزقنى انا كمان ياااااااااااااااارب
ههههههههههههههههههههههه
ميرسى ياقمر على الورد الحلو الرقيق زيك دة