باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

ايه يامرمر ده كل ده سياح للبت عشان تاخدى حلاوة النجاح
ياساتر لما الواحد يمشى ورا بطنه :11azy:
انا بهدى النفوس طبعا كعاده الاعضاء فى المنتدى الصراحة ربنا مايقطعلنا عاده​

انا اعرف ياختى
بس ازاى يعنى ماشية ورا بطنها
يعنى بطنها ماشية قدامها:bud:
ههههههههههههههههه
ياحبيبتى طول عمرك غراب سلام قصدى حمامة سلام:smile01
ههههههههههههههههههههههههههه
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت



دى كانت بتقعد فى الكفيتريا انا اشهد وتحت السلم ومش بتحضر ولا بتدخل الكلية غير على الكفيترياااااا وفى الامتحانات تقديها غش ايوة انا عارفاها وبشوفها بتدخل بالكتب :smil15::smil15:


وجاية هنا تعمل ملاك وقال نجحت وبتاع لا واية هى الى كاتبت الموضوع :36_22_25::174xe:


يلا هاتى حاجة حلوة كدا وانا هغير كلامى واشكر وبتاع :t36:

انا يابت بقعد تحت السلم ليه شايفانى فااااااار:act19:
طب جربى عدى جنب الكلية السنة الجاية
وهحبسك تحت السلم اللى بتحكى عنه دة:bud:
وقلتلك مية مرة انسى الحاجة الحلوة
ماتنسيش اننا بلديات
ومشهورين بالكرم:t23:
ههههههههههههههههههههههههه
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

مبرووووووووووووووووووووووك
عقبال البكاللوريوس وتبقى عاطله قد الدنيا
هههههههههههههه

مبرررررررروك ياقمر نجاحك وعقبال العريس :)

عاطلة ليه بس ؟؟؟؟
ماتقريش عليا
انا لقيت وظيفة حلوة بعد التخرج
همسك كل الفراخ اللى فى المنتدى
واقدمهم مشويين
ومعاهم علبة فيتا
هههههههههههههههههه
اجرى استخبى انتى واختك بقى
هههههههههههههههههههه
على فكرة بهزر ماتخافيش مش هعملك حاجة
ميرسى على الدعوة ياقمر
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

الف الف مبروك يا نونو
ياله بقى شدى حيلك علشان تبقى معيده فى الكليه
ربنا معاكى يا قمر
و تحققى كل اللى تتمنيه
الف مبروك مره تانى​

ميرسى ياحبيبتى على الدعوة
بس بطلوا ياخدوا معيدين بجيد للأسف:t19:
بس يلا مين عارف
يسمع من بقك ربنا:love45:
ميرسى ياقمر تانى مرة بردة
 

مسيحية للأبد

New member
عضو
إنضم
3 يونيو 2008
المشاركات
332
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
مبروووووووووووووووك
الف مبروك
يانونو
عايزة اسمع احلى زغاريت
:p30::p30::p30::p30:
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك يا نونو علي النجاح وعقبال المزيد من النجاح
:748pf::36_15_15::8_8_35[1]:


ودي الهدايا هما تلاته باسم حزب الغلاسه
واحده من الزعيم بالنيابه عنه مني ليكي
وواحده من توامي برضه
وواحده مني
وعقبال كل سنه يارب دايما كدا بالنجاح والتفوق

ميرسى ياحبيبتى على الهدايا
ماكنتيش تكلفى نفسك يعنى
هى جميلة جدا انا فتحتها وعجبتنى
ههههههههههههههههههههههه
يارب تكونى انتى كمان ناجحة فى كل حياتك
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

card18.jpg


الف مبروك النجاح ياعسل
ربنا يوفقك

ميرسى يا ارووجتى ياحبيبتى
انتى بقى متطمنة عليكى وعلى نجاحك عشان انتى العسولة الشطورة بتاعتنا:ura1:
مش بقر عليكى طبعا
اكييييييييييييييييييد بحسد:smile01
ههههههههههههههههههههههه
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

الحقيها يا نونو البت دى..سكتيها بأى حاجة حلوة :shutup22:
لحسن مسيحالك جاامد :t39:​

لا ياجينا
انا عارفة الاسلوب بتاع الناس دى:act19:
لو اديتلها حاجة هتطلب تانى
سيبيها مع نفسها
وانا هديها بونية او بوكس:boxing: يخليها تبطل تتكلم تانى
طول عمرك محضر خير طبعا ياجينا
ههههههههههههههههههههههههه
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: رد: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

مبروووووووووووووووك
الف مبروك
يانونو
عايزة اسمع احلى زغاريت
:p30::p30::p30::p30:

لولولولولولولولولىىىىىىىىىىىىى
هههههههههههههههههههههههههههههه:fun_lol:
الله يبارك فيكى ياحبيبتى
اتفضلى جاتوه او تورتة
ولا استنى ....انتى جاية من غير هدايا
طب انا مستنية الهدية وهديلك الجاتوه:a63:
 

مسيحية للأبد

New member
عضو
إنضم
3 يونيو 2008
المشاركات
332
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
خلاص متزعليش ادى التورتة

fabricsmile.aspx


ودول شوية صور على ذوقى

fabricsmile.aspx



fabricsmile.aspx


fabricsmile.aspx


fabricsmile.aspx


fabricsmile.aspx


بس عشان متقوليش حرمتك من حاجة​
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: رد: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

خلاص متزعليش ادى التورتة

fabricsmile.aspx


ودول شوية صور على ذوقى

fabricsmile.aspx



fabricsmile.aspx


fabricsmile.aspx


fabricsmile.aspx


fabricsmile.aspx


بس عشان متقوليش حرمتك من حاجة​

ياخبر ايه دة كل دة
ايه الحاجات الحلوة دى كلهاااااااا
طب يلا عقبال فرحك بقى:p30:
اهو دعوة حلوة احاول اسد بيها الحاجات الحلوة دى كلها
ميرسى ياعسل:Love_Letter_Open:
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: رد: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

8701-006-14-1027.gif



الف مبرررررررررررررروك


الله يبارك فيكى ياحبيبتى:Love_Letter_Send:
ميرسى على الصورة الرقيقة اللى زى صاحبتها
 

jamil

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 فبراير 2008
المشاركات
374
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

الف 1000 مبوك نجاجك يا نونو وانشاء الله تحقيق الاماني يا رب
 

meryam 4 jesus

ليكون تدبيرك
عضو مبارك
إنضم
8 مايو 2008
المشاركات
1,342
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
خارج نطاق الخدمة
لولولولولولولولولولولولولييييييييييي
1000 مبرووووووووووووووووووووك يا نونو جيرل يا حبيبتى
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

الف 1000 مبوك نجاجك يا نونو وانشاء الله تحقيق الاماني يا رب

ميرسىىىىىىىىىىىىىى
شكرا شكرا بجد ياجميل على الدعوة الحلوة
وعقبالك يارب
بس بردة فيييييييييييين الهدية
انا عايزة هدية ماليش دعوة:t30::t30:
ياريت تبقى حاجة بتتاكل كمان عشان انا جعانة دلوقتى:hlp:
ههههههههههههههههههه
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: رد: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

لولولولولولولولولولولولولييييييييييي
1000 مبرووووووووووووووووووووك يا نونو جيرل يا حبيبتى

ايوة كدة زغروتة منك ليها
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
اهو انتى بقى اللى حبيبتى
يلا أكيد زورك وجعك من الزغروتة اتفضلى حاجة ساقعة
ice_lowres_pepsi.jpg

بس بردة انا جبتلك حاجة ساقعة هاتى الهدية انتى:t30::t30::t30:
ياريت تكون بتتاكل بردة
جعااااااااااااااااااانة
 

meryam 4 jesus

ليكون تدبيرك
عضو مبارك
إنضم
8 مايو 2008
المشاركات
1,342
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
خارج نطاق الخدمة
ايه يا بنت يا نونو انتى ؟؟ انتى مش صايمه ولا ايه ؟؟ بعدين ماما العدرا تزعل مننا " كده وكده ههههههههههه بتلكك عشان ماجبش حاجه " ههههههههههههههه
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: رد: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

ايه يا بنت يا نونو انتى ؟؟ انتى مش صايمه ولا ايه ؟؟ بعدين ماما العدرا تزعل مننا " كده وكده ههههههههههه بتلكك عشان ماجبش حاجه " ههههههههههههههه

بقى كدة
هتسيبينى بجوعى
وبعدين انا قلت حاجة تتاكل ماقلتش حاجة فطارى:11azy:
انتى اللى ظنك وحش
بس يلا مش هكلفك اتفضلى اعزمينى على سندوتشات طعمية
ماهو شكلى كدة اخرتى طعمية يابخيييييييييييييييلة:t30::t30:
ماما العدرا هتفرح بيكى لما تأكلى أختك نونو
بتلكك بردة عشان جعااااااااااااااااانة:t30:
ههههههههههههههههههه
 
أعلى