- إنضم
- 10 مايو 2007
- المشاركات
- 3,171
- مستوى التفاعل
- 19
- النقاط
- 0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت
ايه يامرمر ده كل ده سياح للبت عشان تاخدى حلاوة النجاح
ياساتر لما الواحد يمشى ورا بطنه :11azy:
انا بهدى النفوس طبعا كعاده الاعضاء فى المنتدى الصراحة ربنا مايقطعلنا عاده
انا اعرف ياختى
بس ازاى يعنى ماشية ورا بطنها
يعنى بطنها ماشية قدامها:bud:
ههههههههههههههههه
ياحبيبتى طول عمرك غراب سلام قصدى حمامة سلام:smile01
ههههههههههههههههههههههههههه
بس ازاى يعنى ماشية ورا بطنها
يعنى بطنها ماشية قدامها:bud:
ههههههههههههههههه
ياحبيبتى طول عمرك غراب سلام قصدى حمامة سلام:smile01
ههههههههههههههههههههههههههه