اي التوئيع رووووعة حلووو
توقيعك جميل ربنا يباركك يا امير
بس نفسي اعرف ايه التوأم دى!!!!!!!! لو ممكن يعنى ده بعد اذنك
+
هههههههههههههههههه ..
كنت داخل أسألك على معنى التوأم فلقيت ( نسمه ) سبقتنى وانت جاوبت ..عموما توقيعك يا امير حقيقى هادى وجميل ... بس بصراحة بتلخبط فى مشاركاتك لما الاقى جملة فى النص وانزل تحت الاقى جمله على جنب وانزل الاقى الجمله راحت اقصى الشمال ههههههههههه ... بس طبعا من غير مجامله ربنا يزيدك نعمة لمجد اسمه القدوس
صلواتكم
سلام ونعمة للكل
هااااي أخ طارق
شكراً
:754rn:
علي فكرة أنت وقعت قلبي في رجلي لما قلت بتلخبط
ماشي ياريس فهمت وهحاول ملخبطش
:big36:
أما
توقيعكبصراحةتوقيعبسيط وهادي وجميلو...........كفاية كدةعلشان الغرور
:1073lg:
هههههههههههههه
:36_1_24:
سلام
+
هههههههههههههههههههههه ..
طيب يا أمير ماشى ... بس عاوز اوضحلك حاجه مهمه .. أن أنا اللى اتلخبطت .. مش انت اللى بتلخبط ... لا يا اخى انا ما اقدرش اقولك كده ابداً ..
صلواتك واشكرك![]()
مرسيي ليك يا امير انك وضحت لى النقطه بتاعه التؤام دى..
صلوات القديس توما تكون معانا جميعا
... واتمنى يا طارق متكونش متلخبط فى اسمى زى باقى اللخبطه بقي هههههه..
ويا مينا توقيعك مش محتاج كلمه جميل جدا