ايه رأيك فى توقيع اللى قبلك

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
شكراً جيرال

سلام ونعمة للكل

هاي جيرال

توقيعك جميل ربنا يباركك يا امير

بس نفسي اعرف ايه التوأم دى!!!!!!!! لو ممكن يعنى ده بعد اذنك

أشكرك علي مشاركتك الجميلة ورأيك في التوقيع
شكراً جدا
أما بالنسبة لكلمة التوأم
أقرأي الأتي
- البشارة كما دوّنها يوحنا كلمة الله: الفصل: 11, الآية 16فقالَ تُوما المُلقَّبُ بالتوأَمِ لإخوانِهِ التَّلاميذِ: ((تعالَوا نَذهَبُ نَحنُ أيضًا ونَموتُ معَهُ! ))
- البشارة كما دوّنها يوحنا كلمة الله: الفصل: 20, الآية 24وكانَ توما، أحدُ التَّلاميذِ الاثني عشَرَ المُلقَّبُ بالتَّوأمِ، غائِــبًا عِندَما جاءَ يَسوعُ.
- البشارة كما دوّنها يوحنا كلمة الله: الفصل: 21, الآية 2وكانَ ذلِكَ حينَ اَجتمَعَ سِمعانُ بُطرُسُ، وتوما المُلَقَّبُ بالتَّوأمِ، ونَثَنائِيلُ الّذي مِنْ قانا الجليلِ، واَبنا زَبَدي، وتِلميذانِ آخَرانِ مِنْ تلاميذِ يَسوعَ.

فكلمة التوأم هي لقب القديس توما الرسول
وهذا القديس شفيعي الأول ضمن ثلاثة شفعائي
فأنا من مواليد يوم الأحد التالي لأحد القيامة "حد توما"
فأنا أحبه جداً
أوكي

أما توقيع أروجة بجد حلو وبجد أختيار الصورة رائع
:36_1_11:​
سلام



 

REDEMPTION

أنت عظيم يا الله
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2006
المشاركات
3,617
مستوى التفاعل
641
النقاط
113
الإقامة
على الصخره ..
+

هههههههههههههههههه ..

كنت داخل أسألك على معنى التوأم فلقيت ( نسمه ) سبقتنى وانت جاوبت ..عموما توقيعك يا امير حقيقى هادى وجميل ... بس بصراحة بتلخبط فى مشاركاتك لما الاقى جملة فى النص وانزل تحت الاقى جمله على جنب وانزل الاقى الجمله راحت اقصى الشمال ههههههههههه ... بس طبعا من غير مجامله ربنا يزيدك نعمة لمجد اسمه القدوس

صلواتكم
 

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
وقعت قلبي في رجلي

سلام ونعمة للكل
هااااي أخ طارق
+

هههههههههههههههههه ..

كنت داخل أسألك على معنى التوأم فلقيت ( نسمه ) سبقتنى وانت جاوبت ..عموما توقيعك يا امير حقيقى هادى وجميل ... بس بصراحة بتلخبط فى مشاركاتك لما الاقى جملة فى النص وانزل تحت الاقى جمله على جنب وانزل الاقى الجمله راحت اقصى الشمال ههههههههههه ... بس طبعا من غير مجامله ربنا يزيدك نعمة لمجد اسمه القدوس

صلواتكم
شكراً
:754rn:

علي فكرة أنت وقعت قلبي في رجلي لما قلت بتلخبط
ماشي ياريس فهمت وهحاول ملخبطش
:big36:​

أما
توقيعك
بصراحة
توقيع
بسيط
وهادي
وجميل
و...........
كفاية كدة
علشان الغرور
:1073lg:
هههههههههههههه
:36_1_24:​

سلام
 

REDEMPTION

أنت عظيم يا الله
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2006
المشاركات
3,617
مستوى التفاعل
641
النقاط
113
الإقامة
على الصخره ..
سلام ونعمة للكل
هااااي أخ طارق

شكراً
:754rn:

علي فكرة أنت وقعت قلبي في رجلي لما قلت بتلخبط
ماشي ياريس فهمت وهحاول ملخبطش
:big36:​

أما
توقيعك
بصراحة
توقيع
بسيط
وهادي
وجميل
و...........
كفاية كدة
علشان الغرور
:1073lg:
هههههههههههههه
:36_1_24:​

سلام


+

هههههههههههههههههههههه ..

طيب يا أمير ماشى ... بس عاوز اوضحلك حاجه مهمه .. أن أنا اللى اتلخبطت .. مش انت اللى بتلخبط ... لا يا اخى انا ما اقدرش اقولك كده ابداً ..

صلواتك واشكرك :)
 

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
ربنا يستر عليك

سلام ونعمة للكل
حبيبي طارق أية مالك.....
+

هههههههههههههههههههههه ..

طيب يا أمير ماشى ... بس عاوز اوضحلك حاجه مهمه .. أن أنا اللى اتلخبطت .. مش انت اللى بتلخبط ... لا يا اخى انا ما اقدرش اقولك كده ابداً ..

صلواتك واشكرك :)

ربنا يستر عليك من ال لغبطة
ههههههههههه
سبها لله
وفي الأخر أقولك
:yaka:
صلوات القديسة مريم وكل القديسين تكون معك
وعلي فكرة
أنا هوصي عليك حبيبي القديس توما وهو هيظبتك ههههههه


أذكرني في صلاتك
سلام
 

girl_in_jesus

سامحنى يا مخلصى
مشرف سابق
إنضم
10 يناير 2006
المشاركات
3,433
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
الإقامة
فى بيت ابويا المخلص
مرسيي ليك يا امير انك وضحت لى النقطه بتاعه التؤام دى..
صلوات القديس توما تكون معانا جميعا
... واتمنى يا طارق متكونش متلخبط فى اسمى زى باقى اللخبطه بقي هههههه..
ويا مينا توقيعك مش محتاج كلام.. جميل جدا
 
التعديل الأخير:

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
أية ده

سلام ونعمة للكل
هاااااااااااي جيرال

مرسيي ليك يا امير انك وضحت لى النقطه بتاعه التؤام دى..
صلوات القديس توما تكون معانا جميعا
... واتمنى يا طارق متكونش متلخبط فى اسمى زى باقى اللخبطه بقي هههههه..
ويا مينا توقيعك مش محتاج كلمه جميل جدا

أية دة أية يخواتي دة
زي العسل والله
توقيعك طبعاً
ههههههههههههههههه

وشكراً يا مينو
ولو عايز أول مقولة
غشها
هههههههههه
سلام
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
توقيع ارووجة جميل اوي

خصوصا صورة السيد المسيح اللي علي الصليب

وكمان السيد المسيح ومعاه نونو

بجد رووعة
 

KERO KINGOOO

لا يوجد فى الجحيم من يشكر
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2005
المشاركات
4,050
مستوى التفاعل
30
النقاط
0
الإقامة
فى مكان بعيد
مينا من اروع واحلى التوقيعات اللى فى المنتدى وبتشد انتباهى
 

REDEMPTION

أنت عظيم يا الله
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2006
المشاركات
3,617
مستوى التفاعل
641
النقاط
113
الإقامة
على الصخره ..
+

كنت ناوى اخد توقيع ميرنا .. بس حسيت أنه أقتباس بصورة غير مشروعه

فعدلت عن الفكره

عرفتوا رأى فى توقيعها ؟ :)
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
بلعكس انا معجبه جداا بتوقيعك وحابه صوره الرب يسوع دى جداا والكلمات مش محتاجه تعليق
 
أعلى