هههههههههههههه اصل اللى عمله روك النهارده رائع فعلا مش عارف اشكره ازاى فعملت توقيع خاص بروك وانتى بتقولى فيها تعتقدى اول ما بيعطل المنتدى و يرجع انا بعمل ايه انا بسمكحمله انتخابيه للمنتدى علشان روك حبيبى وهو بيكون بيكلمنى على الماسنجر و فى نفس الوقت انا بطير لكلالمنتديات الصديقه و اعلن ان المنتدى رجع