اهانة البابا شنوده على عينك يا تاجر

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
الموضوع جميل الله قادر على كل شىء وقادر انه ياخد لنا حقنا :yaka:
 

jesus mon pere

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
15 يناير 2007
المشاركات
588
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
الإقامة
عند قدمى الرب يسوع
الكتب دى اسمها الكتب الصفراء واعتقد ان الكاتب ايضا عينه صفرا
وفيه مثل شعبى بيقول العين ما تحبش اللى احسن منها
والبابا فوق مستوى الناس دى
وربنا ينفعنا بصلواته
 

mamdooh

New member
عضو
إنضم
4 فبراير 2007
المشاركات
85
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اهانة البابا شنوده على عينك يا تاجر

اولا لم اقراء الكتاب المذكـــــــــــــور

لكن شكله كده والله واعلم انه كلم واحد هليب ( نصاب ) يعمل عنوان مثيرا للاخواه اللى عقلهم مثل عقل الذبابه الميته --- ويبعله كام الف نسخه ويكسب من الهوا ---- لكن هو ميعرفش ان الكاذب هو ابن الشيطان --- والاكتر من كده ان الحمقى ان يجلس فوق كرسى الحكماء ويدلى بحكمته اللى عبط
وكانه دكتور بيتكلم فى اعماق الطب وهو عربجى ( مع احترامى الشديد للعربجيه )( وعدم احترامى الشديد للمؤلف ) ميعرفش غير كلمتين بيستخدمهم فى شغله ( شيى --- حــــــــــا - يـــــــــــــس )وطبعا هو قد افتى بما لا يدركه عقله --- والاسواء من كــــده انه يوجد من هو اعبط منه يصدق كل ما يقراء ( ده لو كان بيعرف يقراء ) او كل ما يسمع ---- وطبعا مصرنا الحبيبه المحروسه منار العرب --- ارض خصبه لكل خبيث يتكلم ويكتب ويفترى ---- اليس كان من الواجب ان يراجع الكتاب على الاقل واحد بيفهم ( الفرق بين الراهب والكاهن ) وان يستشير احد من اى كنسيه حتى يدرك او يفهم او يعرف حتى الفروق بين الاشياء حتى اذا تكلم لا يكون مثل الجاهل ---- وبعدين يا اخى لما تحب تكتب اكتب حاجه مفيده ايه الهبل ده تكتب عن حاجه انت مبتفهمش فيه --- خلاص البلوى اللى عندكو الاول وبعدين اتكلم --- روح انتقاد نفسك الاول وبعدين انتقاد الاخيرين ----- وعلى المثل ((((( الاعمى مش اعمى نظر -- الاعمى اعمى قلب )))))) واعتقد انه ذو قلب بالغ الســـــــــواد --- وانه ارهابى لا يزرع قنبله ويفجره --- بل يضع قنابل على قارعة الطريق ليأخذها ارهابى اخر ويقتل به ابرياء والله يرحمنا
 

man4truth

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
24 فبراير 2007
المشاركات
2,016
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
الإقامة
بلاد
رد على: اهانة البابا شنوده على عينك يا تاجر

بزمتك يا حازوما انت مصدق الأعذار اللى انت بتقولها
دى ميصدقهاش طفل
 

تونى تون

New member
عضو
إنضم
27 يناير 2007
المشاركات
284
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اهانة البابا شنوده على عينك يا تاجر

يا جماعه الى انتو مش فهمينه ان الناس ديه بدولر على شهره ومفيش حاجه هتخليهم يتشهرو غير الاهانه فينا وفى دنا بالظبط زى ابليس بيوصل لعقول الناس وبيمتلكها بالاشياء الى يحبوها وتشدهم قوى وده ابن ابليس واكيد هوه مذكرله كويس يا جماعه ايه بيغيظ ابليس؟ اكيد الرجل البار
شكراا جدا عضوتنا الجميله(ميريا) على معلوماتك​
 
أعلى