رد على: اهانة البابا شنوده على عينك يا تاجر
اولا لم اقراء الكتاب المذكـــــــــــــور
لكن شكله كده والله واعلم انه كلم واحد هليب ( نصاب ) يعمل عنوان مثيرا للاخواه اللى عقلهم مثل عقل الذبابه الميته --- ويبعله كام الف نسخه ويكسب من الهوا ---- لكن هو ميعرفش ان الكاذب هو ابن الشيطان --- والاكتر من كده ان الحمقى ان يجلس فوق كرسى الحكماء ويدلى بحكمته اللى عبط
وكانه دكتور بيتكلم فى اعماق الطب وهو عربجى ( مع احترامى الشديد للعربجيه )( وعدم احترامى الشديد للمؤلف ) ميعرفش غير كلمتين بيستخدمهم فى شغله ( شيى --- حــــــــــا - يـــــــــــــس )وطبعا هو قد افتى بما لا يدركه عقله --- والاسواء من كــــده انه يوجد من هو اعبط منه يصدق كل ما يقراء ( ده لو كان بيعرف يقراء ) او كل ما يسمع ---- وطبعا مصرنا الحبيبه المحروسه منار العرب --- ارض خصبه لكل خبيث يتكلم ويكتب ويفترى ---- اليس كان من الواجب ان يراجع الكتاب على الاقل واحد بيفهم ( الفرق بين الراهب والكاهن ) وان يستشير احد من اى كنسيه حتى يدرك او يفهم او يعرف حتى الفروق بين الاشياء حتى اذا تكلم لا يكون مثل الجاهل ---- وبعدين يا اخى لما تحب تكتب اكتب حاجه مفيده ايه الهبل ده تكتب عن حاجه انت مبتفهمش فيه --- خلاص البلوى اللى عندكو الاول وبعدين اتكلم --- روح انتقاد نفسك الاول وبعدين انتقاد الاخيرين ----- وعلى المثل ((((( الاعمى مش اعمى نظر -- الاعمى اعمى قلب )))))) واعتقد انه ذو قلب بالغ الســـــــــواد --- وانه ارهابى لا يزرع قنبله ويفجره --- بل يضع قنابل على قارعة الطريق ليأخذها ارهابى اخر ويقتل به ابرياء والله يرحمنا