الواحد بقي مش فاهم حاجة خالص...فاهمني انت؟!

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
من انا

*علمت ان لى قلب نابض فكتمت نبضاتة وعلمت ان لى عقل ثائر فاخمدت ثورتة وعلمت ان لى نفس تعشق الجمال فعلمتها كل قبيح وها انا ذا اقف بينكم يا معشر( ال.... )فاقد لهويتى الانسانية وابدلتها باخرى حيوانية فعلام التعجب!!

*هواحنا بجد خلاص وصلنا لمرحلة وحشة اوي بدرجة الكبيرة دية؟؟
*لية حال البلد بقة مش تمام( اجتماعيا-اقتصاديا-تعليم..........وطبعا بلاش نخش في السياسة)
*لية كل منروح نقدم علي شغل محترم يقولونا تعرف تكلم انجليزي كويس بنسبة 99.9% لية هو انا في بلد اجنبي ولا اية
ولا هو شايفني خواجة!!والكوميدي في الحكاية دية ان ممكن طبيعة الشغل متكنش محتاجة انك تكون عارف انجليزي بنسبة دية..........!!!
*لية كلة نفسة يهاجر ويسيب البلد؟ هي بلدنا وحشة لا سمح الله
دي مصر ام الدنيا.....!امال ولا في حد لية راي تاني

*كمان لية اليومين دول بيقنا نسمع كلمة (البلد جاعت) بنسمعها كتير صح ولا اية.....عارفين انا خايفة من اية؟؟؟؟
النهاردةجوع+بكرة مجاعة=بعدة اكلي لحوم البشر..!!ياعالم اللي يعيش ياما يشوف
صحيح (يعيش المعلم ولا يتعلم..........؟؟؟

*لية كل ما بص مي وشوش الناس القيها تعبانة ومرهقة وعيانين......الخ .كل دة لية-علشان المرتب العااااااااااااااالي قوي دة عرفينة طبعا ابو 150-250جنية!!!!
-هو انا عاوزة اعرف هو الشغل دة خدمة مجانية ولا مهمة انتحارية.......؟؟!!
***بصوا يا شباب هي المشاكل كتييييييييييييرة ......بس ليها حدود
**العالم كبير........بس لية حدود
*انا بقة اعرف واحد بس........ ملوش حدود!
اول لما بزهق من العالم اللي احنا فية بجري علي طول واروح للعالم بتاعة.....بس علي فكرة دة مش محتاج منك تذكرة تمن تذكرة السفر...........!!هو دفع تمنها من زمااااااااااان قوي!
*تعرفوة كمان اداني اة؟..اداني كتاب واحد
تعرفوة انا سميتة اة ؟ ألة الزمن!!
-الكتاب دة انا بقدر اعرف منة الماضي ،والحاضر،والمستقبل،وعمر الانسان عبارة عن اية غير كدة .........
* الكتاب دة هو عمري انا
*الكتاب دة هو صديقي في كل الاوقات..
*البابا شنودة قال كلمة حلوة اوي ...لوضاقت الدنيا بيك ،والمشاكل كترت حواليك.......
*ضع الله بينك وبين المشكلة ...تري الله وتختفي المشكلة.


(اطلبك يا الهي فتحيا نفسي،لان جسدي يحيا بنفسي،ونفسي تحيا بك)
القديس،
اغسطينوس.

 

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
موضوع رااااااااائع يا كوكو بجد
مرسيه ليك
ربنا يبارك حياتك​
 

vemy

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 أغسطس 2008
المشاركات
568
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
مع بابا يسوع
يا جامد يا كوكو ....ايه المواضيع الحلوة دى
 

zezza

يا رب ...♥
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2008
المشاركات
11,014
مستوى التفاعل
339
النقاط
0
جميل جدا يا كوكو
فعلا وسط هموم العالم مالناش غير ربنا هو عارف حياتنا و ظروفنا كويس
و بيمشى معانا خطوة بخطوة
ربنا يباركك و يبارك خدمتك
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
موضوع رااااااااائع يا كوكو بجد​

مرسيه ليك

ربنا يبارك حياتك

ميرررسى على مروورك يا روكا

ربنا يبارك حياتك
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
جميل جدا يا كوكو
فعلا وسط هموم العالم مالناش غير ربنا هو عارف حياتنا و ظروفنا كويس
و بيمشى معانا خطوة بخطوة
ربنا يباركك و يبارك خدمتك

ميرررسى على مروورك يا زيزا

ربنا يبارك حياتك
 

happy angel

يارب أسرع وأعنى
مشرف سابق
إنضم
15 يونيو 2008
المشاركات
26,679
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
تحت أقدام مخلصى
* الكتاب دة هو عمري انا
*الكتاب دة هو صديقي في كل الاوقات..
*البابا شنودة قال كلمة حلوة اوي ...لوضاقت الدنيا بيك ،والمشاكل كترت حواليك.......
*ضع الله بينك وبين المشكلة ...تري الله وتختفي المشكلة.


(اطلبك يا الهي فتحيا نفسي،لان جسدي يحيا بنفسي،ونفسي تحيا بك)


1398615406.gif
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
ميرررسى على مرورك يا هابى

ربنا يبارك حياتك
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
موضوع فى منتهى الجماااااااااال

ميرسى يا كوكو

ربنا يبارك حياتك

ميرررسى على مروورك يا ماريتا

ربنا يبارك حياتك
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
الله عليك ياكوكو
بجد موضوع رااااااااااااااائع
يسلمو ايديك
ربنا يباركك

ميرررسى على مروورك يا بوبا

ربنا يبارك حياتك
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
روووووووووووووووووعه يا كوكو موضوعك +++ ربنا يبارك حياتك

ميرررسى على مروورك يا نجلا

ربنا يبارك حياتك
 

HappyButterfly

محتاجة لك
عضو مبارك
إنضم
27 سبتمبر 2008
المشاركات
12,139
مستوى التفاعل
106
النقاط
0
موضوع رائع بجد يا كوكو وميرسى عليه كتير
مصر مش وحشة كفاية ان المسيح قال مبارك شعبى مصر
الرب يبارك حياتك وينور طريقك
 

SALVATION

فداكى يا كنستى
مشرف سابق
إنضم
28 مايو 2007
المشاركات
58,199
مستوى التفاعل
367
النقاط
0
الإقامة
Egypt/Alex
شكرا كوكو
تسلم ايدك
يسوع يبارك حياتك
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
موضوع رائع بجد يا كوكو وميرسى عليه كتير
مصر مش وحشة كفاية ان المسيح قال مبارك شعبى مصر
الرب يبارك حياتك وينور طريقك

عندك حق

ميرررسى على مرووورك يا ديدى

ربنا يبارك حياتك
 
أعلى