الماضى .. قول لا للندم على ما فات!!!!

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
لا تفرط فيمن يشتريك...ولاتشتري من باعك ولاتحزن عليه

صعب اني ابيع قلب اشتري دفع حبه بين ايدي وانا اصده
والاصعب اني اشتري قلب باع حبي وداس عليه

ميرسي يا سيزو علي موضوع الرائع
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
موضوع راااااااائع ياباشا
مرسىىىىى جدا
ربنا يباركك ويعوض تعب محبتك
 

سيزار

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
2,485
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
الإقامة
حكمه: البستان الجميل لا يخلو من الأفاعي
موضوع راااااااائع ياباشا
مرسىىىىى جدا
ربنا يباركك ويعوض تعب محبتك

******************

كوكو صحبى العزيز نورت يا جميل وميرسى لتشريفك
 
أعلى