الكنيسة القبطية....فخر المسيحية

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
فعلا كنيستنا القبطية كنيسة قديمة و عريقة و لها الكثير من الانتصرات القوية ضد الشيطان و لنا الفخر اننا اخر النسل المتبقي من الفراعنة العظام اصحاب اكبر حضارة في العالم رغم محولات خوتنا المسلمين من طمس هذا الحضارة الان الا اانا باقيين و مستمريين مرسي bonguy علي الموضوع الرائع ده ربنا يبارك حياتك
 

sayedkhalefa

New member
إنضم
16 سبتمبر 2008
المشاركات
21
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا على الموضوع القيم وربنا يبارك حياتكم
sayedkhalefa
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
موضوع جميل

ميررسى على الموضوع

ربنا يبارك حياتك
 

هيمو

New member
إنضم
6 مايو 2009
المشاركات
19
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ربنا يعوضكممممممممممممممممم:eek:
 

قمر النهار

New member
عضو
إنضم
13 أغسطس 2007
المشاركات
718
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
فعلا معلومات قيمة جدا جدا يابيشوى انا عن نفسى اول مرة اعرفها

احنا مش هنفتخر بس عشان احنا من الكنيسة القبطية احنا نفتخر لاننا على اسم السيد المسيح

وربنا يعوض تعب محبتك وننتظر منك المزيد والمزيد من المعلومات القيمة​
 

gooldyalow

New member
إنضم
15 يونيو 2009
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الرب يسوع المسيح نورى و خلاصى
 

koko miro

New member
إنضم
23 ديسمبر 2008
المشاركات
46
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
egypt
شكراااااااااااااااا على المعلومات الجميلة دى انا اول مرة اعرفها
 

يوسف عطية

New member
عضو
إنضم
5 أكتوبر 2008
المشاركات
155
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
مصر
شكراااااااااااااااا على المعلومات الجميلة دى انا اول مرة اعرفها
 
إنضم
3 يونيو 2009
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
بيشوى الرب يعوض تعب محبتك وموضوع انبا انطونيوس جميل وشيق جداو اتمنى منك المزيد عن هذا القديس العظيم
 

st.George

New member
عضو
إنضم
2 يونيو 2009
المشاركات
101
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ميرسى بيشوى على المعلومات الجميلة دى الرب يبارك حياتك
 

kka$lee

New member
إنضم
20 أكتوبر 2008
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: رد على: الكنيسة القبطية....فخر المسيحية

موضوع جميل يابيشوى ربنا يبارك تعب محبيتك

الف شكر يابيشوى على هذه المعلومات دى حقيقى معلومات جميله ومفيده جدالنا ربنا يبارك تعب محبتك
 

azaa

New member
إنضم
2 يوليو 2009
المشاركات
12
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا على المعلومات المهمه والقيمه azaa
 

fathergreat117

New member
إنضم
3 أكتوبر 2008
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اشكركم احبائي جميعا علي هذا الموضوع الجميل عوضكم اللة خيرا
 

bonguy

الابن الضال
عضو مبارك
إنضم
9 يونيو 2007
المشاركات
875
مستوى التفاعل
31
النقاط
28
الإقامة
egypt
ميرسي يا جماعة علي ردودكم الجميلة واسف اذا كنت اتأخرت في الرد عليكم بس كنت مشغول جداً , نورتوا الموضوع
 

fifo_10

New member
إنضم
8 أغسطس 2009
المشاركات
31
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اشكر على هذا الموضوع و ربنا يبارك في خدمتك .
 

fathergreat117

New member
إنضم
3 أكتوبر 2008
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الكنيسة القبطية قلعة من القلاع الحصينة الشامخة علي مر العصور والازمان
 

bonguy

الابن الضال
عضو مبارك
إنضم
9 يونيو 2007
المشاركات
875
مستوى التفاعل
31
النقاط
28
الإقامة
egypt
thanks34%5B1%5D.jpg
 
أعلى