اما مشكلة انه بيفتح بالتليفون ده خاص بالاعدادات الاتية داخل البايوز
power management
wake up by modem
or resume by pci or modem
سلامة الجهاز بتاعك !!!!
1 . ممكن من الرام .
2 . اذا المكثفات في المازربور فيهم عطل ,بصي على المزربور اذا لاقيتي المكثفات منتفخات الحجم او طالع منهم مادة لونه بني بتكون مشكلة الجهاز فيهم .
لكن مادام في صوت عند تشغيل الجهاز فهو اما من الرام او كرت الشاشة , اما مو راكبيين كويس او بدهم تنظيف بمادة السبيرتو أو واحد منهم تعيشي انت .
اي استشاره انا جاهز , وانا بشتغل في صيانة الكمبيوتر و الشبكات .
اهلا اخ messias انا عندي ليك حل إنما زي الفل، ماتبيع جهازك وإشتري جهاز جديد بدل ماجهازك كده يبوظ كل يوم وتدفع فيه فلوس تاني وتاني.
سلام.