- إنضم
- 4 يناير 2013
- المشاركات
- 1,405
- مستوى التفاعل
- 289
- النقاط
- 0
بصي يا روزا
اهديكي مقولتي
ماتش وماتشلش هم هههه
صراحة مش عارف ايه الزعل دا كله
يعني عشان غانا يعملوهالنا
اردغانا هههههه
عا رايك قال يعني مافضلش غير الكورة
دا التعليم والصحة بايظين والناس مش لاقية تاكل
وكلامك صح
فين طب خطوات النجاح
انا كل اللي فرحني بيني وبينك
صدقيني انا ماشفتش الماتش دا وعندي الفرجة عا صورة توقيع واثقة المتحركة احلي من 100 ماتش
ان قلت لمامتي عشان افتكرتي ان الاهلي قوي
لما هزم حبيبي الزمالك
طب اهو معظم المنتخب من لاعيبته وماعرفوش
يقولوا بم مع غانا
عشتي في كنف يسوع روزا
اهديكي مقولتي
ماتش وماتشلش هم هههه
صراحة مش عارف ايه الزعل دا كله
يعني عشان غانا يعملوهالنا
اردغانا هههههه
عا رايك قال يعني مافضلش غير الكورة
دا التعليم والصحة بايظين والناس مش لاقية تاكل
وكلامك صح
فين طب خطوات النجاح
انا كل اللي فرحني بيني وبينك
صدقيني انا ماشفتش الماتش دا وعندي الفرجة عا صورة توقيع واثقة المتحركة احلي من 100 ماتش
ان قلت لمامتي عشان افتكرتي ان الاهلي قوي
لما هزم حبيبي الزمالك
طب اهو معظم المنتخب من لاعيبته وماعرفوش
يقولوا بم مع غانا
عشتي في كنف يسوع روزا
التعديل الأخير: