- إنضم
- 10 نوفمبر 2010
- المشاركات
- 8,448
- مستوى التفاعل
- 1,987
- النقاط
- 113
طبعا انا مشوفتش الماتش بتاع مصر وغانا 

مش لسبب غير انى اساسا مش بحب الكورة ولا بستحمل سيرتها ولما بشوف اى ماتش قدامى بيركبنى 600 عفريت معرفش ليه ؟ :spor2::spor2:
بس سمعت طبعا عن النتيجة المبهرة بتاعت الماتش
leasantr
leasantrحاجة تشرف حقيقى :t31::t31:
الغريب فى الموضوع ان الناس زعلانة اوى قال يعنى احنا كنا هنروح كاس العالم هناخد الكاس خلاص
ولا ان كل حاجة فى مصر اتصلحت مفاضلش بس غير كاس العالم
احنا اساسا شعوب مش رياضية ومفيش عندنا تفوق رياضى
وهى ديه اول مرة نخرج من كاس العالم ؟ ايه بقا اللى حصل المرة ديه ؟
المهم مش ديه القضية , اللى لفت نظرى اكتر وانا بشوف التعليقات على الانترنت , ان فيه ناس عماله تقول معلش قضاء وقدر , ده قضاء ربنا :t13::t13: , ومحدش عارف اذا كنا كسبنا غانا وروحنا كاس العالم كان ايه اللى هيحصل فربنا اكيد منعها للخير
كان ايه اللى هيحصل لو روحنا كاس العالم ؟ الهرم هيتهد ؟
كان هيغتصبو اللعيبة فى المونديال ؟
ايه المصايب ديه ؟؟؟؟؟؟؟؟
ايد دخل قضاء ربنا بالفشل بتاعنا ؟
كل حاجة كده حتى الكورة نرميها على ربنا ؟؟؟؟؟؟
شوفتو بقا النيلة اللى احنا فيها كشعوب سببها ايه ؟
leasantr
leasantr
احنا مش هنطلع خطوة لقدام غير لما نبطل النغمة ديه ونشتغل ونبطل كسل ونرمى كل فشلنا على ربنا
ده ربنا مظلوم معانا اوى بجد
مش لسبب غير انى اساسا مش بحب الكورة ولا بستحمل سيرتها ولما بشوف اى ماتش قدامى بيركبنى 600 عفريت معرفش ليه ؟ :spor2::spor2:
بس سمعت طبعا عن النتيجة المبهرة بتاعت الماتش
الغريب فى الموضوع ان الناس زعلانة اوى قال يعنى احنا كنا هنروح كاس العالم هناخد الكاس خلاص
ولا ان كل حاجة فى مصر اتصلحت مفاضلش بس غير كاس العالم
احنا اساسا شعوب مش رياضية ومفيش عندنا تفوق رياضى
وهى ديه اول مرة نخرج من كاس العالم ؟ ايه بقا اللى حصل المرة ديه ؟
المهم مش ديه القضية , اللى لفت نظرى اكتر وانا بشوف التعليقات على الانترنت , ان فيه ناس عماله تقول معلش قضاء وقدر , ده قضاء ربنا :t13::t13: , ومحدش عارف اذا كنا كسبنا غانا وروحنا كاس العالم كان ايه اللى هيحصل فربنا اكيد منعها للخير
كان ايه اللى هيحصل لو روحنا كاس العالم ؟ الهرم هيتهد ؟
كان هيغتصبو اللعيبة فى المونديال ؟
ايه المصايب ديه ؟؟؟؟؟؟؟؟
ايد دخل قضاء ربنا بالفشل بتاعنا ؟
كل حاجة كده حتى الكورة نرميها على ربنا ؟؟؟؟؟؟
شوفتو بقا النيلة اللى احنا فيها كشعوب سببها ايه ؟
احنا مش هنطلع خطوة لقدام غير لما نبطل النغمة ديه ونشتغل ونبطل كسل ونرمى كل فشلنا على ربنا
ده ربنا مظلوم معانا اوى بجد