دا انت ياواد ياجو سوسة ^_^
التعديل الأخير:
اتقفشت خالص ^_^ودى تيجى ازاى طيب
يعنى تتخطبى من اسبوعين وتتجوزى
الاسبوع التالت
طب لحقتى تجهزى حالك ازاى
انتى عاوزة تجننينى يابت انتى
شكلك بتهزرى مش مصدقة بقك مش عارفة ليه
الف الف الف مبروك الاكليل
بس انا عاوز اعرف انهى كنيسه دى اللى هتكللك يوم اربع فى الصيام
اوعى ياواد ياكيمو تزعل
انا كنت بعمل فيك مقلب زى ماانت كنت بتعمل فيا مقالب وتقول انك مضايق منى ومش هتكلمنى تانى
فاكر ؟
هههههههههههههههه
وقولت بقا عشان الناس مش تشك اخليك انت تعمل الموضوع ههههههههه
بس ع فكرة الفرح يوم 11
يعنى عدل واكتب 11
عارف اية اللى فرسنى ؟
انى بقوالك بقالى كتير عالخاص
يوم 8
يوم 8
واعيدها كتير
وانت برضه عادى
واقول لبتول
عادى
واقوله لساكى
عادى
واقوله لعبد المسيح
عادى
واقول لدونا
عادى
واقول الى معظم الناس
وعادى
هههههههههههههههههههه
انا قولت فى اية ؟ ههههههههههههههههه
اوعى تزعل وحياة اغلى حاجة عندك
وعدل وخليها 11 يابطاطة
اكيد مقلب يابنى انت
فرح ايه
مين فى الدنيا بيتخطب اسبوعين ويتجوز
هو لعب ولالا ايه
ولو انى ابتديت اشك ان كان فى خطوبة اصلالالا
روحى يا لارا العبى بعيد يا ماما
اكيد مقلب يابنى انت
فرح ايه
مين فى الدنيا بيتخطب اسبوعين ويتجوز
هو لعب ولالا ايه
ولو انى ابتديت اشك ان كان فى خطوبة اصلالالا
روحى يا لارا العبى بعيد يا ماما
![]()
^_^
ماخلاص ياجدعان البت هتدعى على كدة
موش اسلوب
ههههههه ايوة كدا اكشفوها علي حقيقتها
علشان انا اخدت علي قفاية ^_^
طبعاً اصدق
اصلي اهبل شوية ^_^
هههههههههههه
هو انت اى حد يقولك حاجة تصدقها
يعنى انا لو قولتلك هطلق بكرة هتصدق :fun_lol: