الف الف الف مبروك الأكليل يا ...

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
دا انت ياواد ياجو سوسة ^_^
 
التعديل الأخير:

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر

ودى تيجى ازاى طيب
يعنى تتخطبى من اسبوعين وتتجوزى
الاسبوع التالت
طب لحقتى تجهزى حالك ازاى
انتى عاوزة تجننينى يابت انتى
شكلك بتهزرى مش مصدقة بقك مش عارفة ليه
اتقفشت خالص ^_^
يخربيتشك هى ع المدة ؟
على اليوم ياهبلة يوم 8 ازاى ؟ ههههههههه

على العموم هو يوم11

اشوف فيك يوم ياجو :(

 
التعديل الأخير:

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
الف الف الف مبروك الاكليل
بس انا عاوز اعرف انهى كنيسه دى اللى هتكللك يوم اربع فى الصيام

وانا بقى فضلت ارخم ع الاعضاء كلها كلها
ومحدش قالى ع حكاية الصيام دى
وانا بقيت مستغربة قولت اية الناس دى
هما مش يعرفوا ان فيه صيام
بس انت طلعت سوسة زى عياد هههههههههههههه
بس كويس نص المنتدى شرب المقلب
هههههههههههههههههههههههه
 
التعديل الأخير:

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
اوعى ياواد ياكيمو تزعل
انا كنت بعمل فيك مقلب زى ماانت كنت بتعمل فيا مقالب وتقول انك مضايق منى ومش هتكلمنى تانى
فاكر ؟
هههههههههههههههه
وقولت بقا عشان الناس مش تشك اخليك انت تعمل الموضوع ههههههههه
بس ع فكرة الفرح يوم 11
يعنى عدل واكتب 11
عارف اية اللى فرسنى ؟
انى بقوالك بقالى كتير عالخاص
يوم 8
يوم 8
واعيدها كتير
وانت برضه عادى
واقول لبتول
عادى
واقوله لساكى
عادى
واقوله لعبد المسيح
عادى
واقول لدونا
عادى
واقول الى معظم الناس
وعادى
هههههههههههههههههههه
انا قولت فى اية ؟ ههههههههههههههههه
اوعى تزعل وحياة اغلى حاجة عندك
وعدل وخليها 11 يابطاطة
 
التعديل الأخير:

هشام المهندس

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
15 مايو 2011
المشاركات
4,544
مستوى التفاعل
964
النقاط
0
الإقامة
baghdad
ماشي يا لا لا
بس يوم 11 من اي شهر وباي سنه
انا اعرف يوم 11 هيعملو ه عيد العمال السنه دي ..!!!
 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
اوعى ياواد ياكيمو تزعل
انا كنت بعمل فيك مقلب زى ماانت كنت بتعمل فيا مقالب وتقول انك مضايق منى ومش هتكلمنى تانى
فاكر ؟
هههههههههههههههه
وقولت بقا عشان الناس مش تشك اخليك انت تعمل الموضوع ههههههههه
بس ع فكرة الفرح يوم 11
يعنى عدل واكتب 11
عارف اية اللى فرسنى ؟
انى بقوالك بقالى كتير عالخاص
يوم 8
يوم 8
واعيدها كتير
وانت برضه عادى
واقول لبتول
عادى
واقوله لساكى
عادى
واقوله لعبد المسيح
عادى
واقول لدونا
عادى
واقول الى معظم الناس
وعادى
هههههههههههههههههههه
انا قولت فى اية ؟ ههههههههههههههههه
اوعى تزعل وحياة اغلى حاجة عندك
وعدل وخليها 11 يابطاطة
هي المواضيع دي كمان فيها مقالب :thnk0001::thnk0001:


واللي انتي كتباه هنا #9242 برضو كان مقلب
:new2::new2:
 
التعديل الأخير:

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع

ههههههههههه ده تمويه يابنتى قولت اجبهالك
كدا اﻻول علشان انا كنت شامة انه مقلب هع هع
قال يون 11 قال هنهرق
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
اة كنت بسب الموضوع يابت يابتول
شوفتى بقى ؟ هههههههههه
لا بجد هو يوم 11
يوم سبت
محدش يزعل بقى بجد
 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
اه تمام

يعني ده كان مقلب

و انا لبسته تمام

لأ و المهم انه كان علي مقاسي بظبت

ماشي يا لارا

هنعديها :)

بس في فرح بجد ولا كله كان مقلب
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
اكيد مقلب يابنى انت
فرح ايه
مين فى الدنيا بيتخطب اسبوعين ويتجوز
هو لعب ولالا ايه

ولو انى ابتديت اشك ان كان فى خطوبة اصلالالا

روحى يا لارا العبى بعيد يا ماما :p

 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
اكيد مقلب يابنى انت
فرح ايه
مين فى الدنيا بيتخطب اسبوعين ويتجوز
هو لعب ولالا ايه

ولو انى ابتديت اشك ان كان فى خطوبة اصلالالا

روحى يا لارا العبى بعيد يا ماما :p




تم تغيير المشاركة رقم #1

^_^
 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
اكيد مقلب يابنى انت
فرح ايه
مين فى الدنيا بيتخطب اسبوعين ويتجوز
هو لعب ولالا ايه

ولو انى ابتديت اشك ان كان فى خطوبة اصلالالا

روحى يا لارا العبى بعيد يا ماما :p

بس يارورو
ان طول عمري اعرف اما حد يحب يعمل مقلب قي حد
يفرق قدامه صاروخ
يعمل قرطاس ويحطه بين صوابع رجليه ويولعه وهو نايم
يجيب حتة تلجه ويحطها في افاه:t33:

انما يقول انا رايح اتجوز يوم صيام
كديده دي:new2:
 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
%D9%85%D8%BA%D9%84%D9%82+%D9%84%D9%84%D8%AA%D8%AD%D8%B3%D9%8A%D9%86%D8%A7%D8%AA.jpg





^_^
دي اخرتها
بعد ماقلبت النت علي صورة حلوة عشان احطها تليق بالمناسبة الحلوة دي
وقعدت امخمخ يجي نص ساعه في كلمتين حلوين عشان اكتبهم

يطلع الموضوع في الاخر مغلق للتحسينات:new2::new2:
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
ماخلاص ياجدعان البت هتدعى على كدة
موش اسلوب

اسكت يا جو مش انت السبب خالص
انا كنت شاكة اصلا من البداية وبستهبل
وبعدين الكديدة بقى
انها بتقولك انه يوم 11
يعنى هو لو الفرح يوم 11
تعمل موضوع وتقول يوم8 وترجع تقول ده مقلب
هو فعلا يوم 11
ما كانت من الاول عملت وقالت انها هتتجوز وريحت دماغها
وبرضوا اقطع دراعى من لغلوغه انه خبر فشنك
معلشى يا لارا احنا بنتكلم هع هع هع
 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
ههههههه ايوة كدا اكشفوها علي حقيقتها

علشان انا اخدت علي قفاية ^_^
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
ههههههه ايوة كدا اكشفوها علي حقيقتها

علشان انا اخدت علي قفاية ^_^

هههههههههههه
هو انت اى حد يقولك حاجة تصدقها
يعنى انا لو قولتلك هطلق بكرة هتصدق :fun_lol:
 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
طبعاً اصدق

اصلي اهبل شوية ^_^
 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع


هههههههههههه
هو انت اى حد يقولك حاجة تصدقها
يعنى انا لو قولتلك هطلق بكرة هتصدق :fun_lol:
وانا رايحه اشتي في بوركينا فاسو:yahoo:
 
أعلى