^_^
التعديل الأخير:
يااااااااااااااااااااااه
مش مصدق !!!!!
اخيرا هانرتاح منك
يالهوي
امتي بقي يجي يوم 8
يلا ياشيخه
دا انا هاحدف وراكي زير مش أوله
لولولولولولولولولولولولولى
الف مبرووووووووووووووووك يا لارا
ربنا يسعدك ويهنيكى
انت ازاى تبارك وانت فى السجن ؟
انا هخليهم يجيوا يلموك دلوقتى هههههههههههههههههههههههههه
يبارك فيك ياعسل
انا قلت لازم ندخل ونبارك وهبقى ابعتلك هدية الفرح عيش وحلاوة من عندى جوه ههههههههههههههه
هعههههه صح ياا جوالف الف الف مبروك الاكليل
بس انا عاوز اعرف انهى كنيسه دى اللى هتكللك يوم اربع فى الصيام