الف الف الف مبروك الأكليل يا ...

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
%D9%85%D8%BA%D9%84%D9%82+%D9%84%D9%84%D8%AA%D8%AD%D8%B3%D9%8A%D9%86%D8%A7%D8%AA.jpg





^_^
 
التعديل الأخير:

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
هههههههههههههههههه انت مش قولت قاعد على الموب
يخربيت عقلك
ربنا يبارك فيك يااحلى اخ فى الدنيا
عقابلك ياجميل
 

kawasaki

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
4 مايو 2011
المشاركات
3,148
مستوى التفاعل
1,228
النقاط
113
الإقامة
القاهره
يااااااااااااااااااااااه

مش مصدق !!!!!
اخيرا هانرتاح منك


يالهوي



امتي بقي يجي يوم 8
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
يااااااااااااااااااااااه

مش مصدق !!!!!
اخيرا هانرتاح منك


يالهوي



امتي بقي يجي يوم 8

14029.png

جاى ياساكى قريب
الاسبوع الجاى خالص هترتاحه منى

عقابلك ياجميل اشوفك اسعد انسان فى الدنيا كلها
 

kawasaki

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
4 مايو 2011
المشاركات
3,148
مستوى التفاعل
1,228
النقاط
113
الإقامة
القاهره
يلا ياشيخه


دا انا هاحدف وراكي زير مش أوله
 

kawasaki

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
4 مايو 2011
المشاركات
3,148
مستوى التفاعل
1,228
النقاط
113
الإقامة
القاهره
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
لولولولولولولولولولولولولى
الف مبرووووووووووووووووك يا لارا
ربنا يسعدك ويهنيكى​

انت ازاى تبارك وانت فى السجن ؟
انا هخليهم يجيوا يلموك دلوقتى هههههههههههههههههههههههههه
يبارك فيك ياعسل
 

max mike

الباكى بالدموع
عضو مبارك
إنضم
2 يناير 2008
المشاركات
11,164
مستوى التفاعل
546
النقاط
0
الإقامة
+ نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى +

انت ازاى تبارك وانت فى السجن ؟
انا هخليهم يجيوا يلموك دلوقتى هههههههههههههههههههههههههه
يبارك فيك ياعسل


انا قلت لازم ندخل ونبارك وهبقى ابعتلك هدية الفرح عيش وحلاوة من عندى جوه ههههههههههههههه​
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر



انا قلت لازم ندخل ونبارك وهبقى ابعتلك هدية الفرح عيش وحلاوة من عندى جوه ههههههههههههههه​

لا ماما هتبقى عاملة فراخ وهتجبهالى يوم الفرح
اكل واغسل المواعين واغسل رجلى
واصلى
وانام
ههههههههههههههههههههه
 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
انتي يابت ياموكوسة انا مش لسه عملالك موضوع لخطوبتك
من حوالي اسبوعين
لحقتي تتجوزي :t9:
اول مره في حياتي اشوف فتره خطوبة اسبوعين :w00t::w00t:

الــــ مبررروك ـــــف ياعروسة
وربنا يتمملك علي خير يارب ياحبيبتي
ويهنيكي ويسعدك
وبيتك يبقي كنيسة صغنونة :94:

عقبالك ياكيمووووووووو وعقبال الكباري:08:




tommy-red-bouquet.jpg


index.php

 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
ياااا خراابى اخيراااااا هههههههههه الف مبروووووووووووووك يا يويو
يارب ربنا يفرحك وتكونى زوجة مباركة وام مثالية:) ربنا معاكى حبيبتى ويتمملك على خير
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع

ودى تيجى ازاى طيب
يعنى تتخطبى من اسبوعين وتتجوزى
الاسبوع التالت
طب لحقتى تجهزى حالك ازاى
انتى عاوزة تجننينى يابت انتى
شكلك بتهزرى مش مصدقة بقك مش عارفة ليه
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
الف الف الف مبروك الاكليل
بس انا عاوز اعرف انهى كنيسه دى اللى هتكللك يوم اربع فى الصيام
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
الف الف الف مبروك الاكليل
بس انا عاوز اعرف انهى كنيسه دى اللى هتكللك يوم اربع فى الصيام
هعههههه صح ياا جو
اعترفى يابت انك بتهزرى
متنكريش اﻻنكار مش هيفيدك
 
أعلى