الــفـــريق التطويري الــمـــسيــحي ""&amp

michaelgerges

New member
إنضم
7 سبتمبر 2006
المشاركات
21
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
معلش انا اقدر اساعد لكن الرسائل الخاصة مش شغالة عندى مش عارف ليه

انا عايز اساعد


انا مستوايا عالى فى البرامج الاتية
Adobe Photoshop
Adobe ImageReady
Microsoft FrontPage
Microsoft Expression Web
DreamWaver


و انا دايما ساعد الكل فلو تقبلونى معاكم أكون شاكر جدا و طبعا مجانا لرفع اسم المسيح
 

men@ elgm@l

New member
عضو
إنضم
16 ديسمبر 2006
المشاركات
415
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اوك يا مان الفكرة دى عظيمة جدا

ممكن اشترك معاكم فى الخدمه دى

كلمنى على الاميل بتاعى menaelgmal@yahoo.com
www.menadg2006.tkده الموقع بتاعى حاجه كده على قدى ممكن اخدم فى اى شى زى الموجود بالموقع
فاهم قصدى
مستنى ردك
 

merola

عايزاك تتوبـنـى
عضو مبارك
إنضم
16 يناير 2007
المشاركات
1,792
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
رد على: الــفـــريق التطويري الــمـــسيــحي "&q

ربنا يباركك يس اور نو
 

tomamrmr2006

New member
إنضم
18 أكتوبر 2006
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: الــفـــريق التطويري الــمـــسيــحي ""&amp

فعلا موضوع رائع ربنا معاكم​
 

fadynet

New member
إنضم
16 أبريل 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: الــفـــريق التطويري الــمـــسيــحي "&q

سلام الرب معكم جميعأ
انا وفريق العمل الخاص بى معكم مجنانأ
اى شئ فى خدمات المواقع حتى استضافة المواقع وحجز اسم النطاق
هذا هو موقعى
www.fadynet.net
هاتف الدعم الفنى : 0125333025
ولكن للاسف الاستضافة ستكون بمقابل مادى
ولكن ساقوم بعمل تخفيض على جميع المواقع المسيحية
ماسهمه منى فى خدم رب المجد
 

sub_ziro0o

New member
عضو
إنضم
30 مايو 2007
المشاركات
52
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: الــفـــريق التطويري الــمـــسيــحي "&q

انا غلبان وعلي قدي معرفش غير الفوتوشوب لانه صنعتي ...بس اهو يا ريت تقبلوني معاكم عشان انا حابب المساعده وانضمامي لفريق مسيحي هيضلي كتير ...سلام ونعمة
 

minakahf

New member
عضو
إنضم
1 ديسمبر 2006
المشاركات
81
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: الــفـــريق التطويري الــمـــسيــحي "&q

سلام نعمه
شكراً ليكم يا شباب وانا نفسى انضم معاكو عشان استفاد من خبراتكم ياريت يوصلى رد الموافقه من رووووووووووووك
بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى
 

peace_86

مبارك اسم يسوع
عضو مبارك
إنضم
12 يناير 2007
المشاركات
4,470
مستوى التفاعل
967
النقاط
0
الإقامة
في كنيسة يسوع المسيح المتجسدة بالروح القدس وفي قلب
رد على: الــفـــريق التطويري الــمـــسيــحي "&q

أنا فاشل في هذه الأمور ..
ولو أحتجتوا -في وقت لاحق- إلى إداريين..
أنا جاهز ...

والرب يبارككم ..


إقتراح بسيط:
ياريت نعمل منتدى خاص للمنتصرين الخليجيين... وشكراً
 

كرم العراق

New member
إنضم
3 سبتمبر 2007
المشاركات
48
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
في العالم ( ألعراق ) و في الروح ( تحت ضل جناحي الق
رد على: الــفـــريق التطويري الــمـــسيــحي "&q

ربنا يبارككم و يقويكم على هذه الخطوة التي أسعدتني جدا

لأني بصلي مع اخوة مباركين من اجل فتح منتدى مسيحي و الصراحة انا كنت اجهل وجود سيرفرات استضافة مسيحية عربية

و انا جدا سعيد و اصلي ان يبارك لكم الرب تعب محبتكم

و قريبا سنقوم بالاتفاق على المنتدى
 

megaman

New member
عضو
إنضم
14 أكتوبر 2007
المشاركات
79
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى يد المسيح
رد: الــفـــريق التطويري الــمـــسيــحي ""

الف شكر وربنا يساعدكم ويبارك فى خدمتكم
 
أعلى