michaelgerges
New member
- إنضم
- 7 سبتمبر 2006
- المشاركات
- 21
- مستوى التفاعل
- 1
- النقاط
- 0
معلش انا اقدر اساعد لكن الرسائل الخاصة مش شغالة عندى مش عارف ليه
انا عايز اساعد
انا مستوايا عالى فى البرامج الاتية
Adobe Photoshop
Adobe ImageReady
Microsoft FrontPage
Microsoft Expression Web
DreamWaver
و انا دايما ساعد الكل فلو تقبلونى معاكم أكون شاكر جدا و طبعا مجانا لرفع اسم المسيح
انا عايز اساعد
انا مستوايا عالى فى البرامج الاتية
Adobe Photoshop
Adobe ImageReady
Microsoft FrontPage
Microsoft Expression Web
DreamWaver
و انا دايما ساعد الكل فلو تقبلونى معاكم أكون شاكر جدا و طبعا مجانا لرفع اسم المسيح