رد على: الذ صديق ليك بالمنتدى و كلمتك ليه ...
3
و طبعا انا قولت قبل كده مايكل و جاسى و ميرا
المرة دى لازم اقول حد عزيز عليا برضه اوى اوى
الذ صديق....
ممممممممممممم
قمر 14:teeth_smile:
و طبعا انا قولت قبل كده مايكل و جاسى و ميرا
المرة دى لازم اقول حد عزيز عليا برضه اوى اوى
الذ صديق....
ممممممممممممم
قمر 14:teeth_smile: