رد على: الذ صديق ليك بالمنتدى و كلمتك ليه ...
333 فى كتير هنا بجد لذاذ موت
منهم اللى عندى على ايملي ومنهم هنا
زى توتى وتويتي وايمي وقمر 14 واستير وكوبتك وحبيت هنا فينو وجاسي وميري اوى و باسم وروميو وفادى روميو
هو فى كتير اوى بس انا ملاحظة انه فى كتير اوى لذاذ معانا