وحشتونى يا كل أعضاء المنتدى ...
و بحبكم كلكم و صلولى فاضل كام يوم و أخلص امتحانات
و الشلة بتاعتى واحشاااااااااااانى موووووووووووت
مينا و كوب كوب و فينو و مارلين بجد واحشنى اوى اوى
333333
شكرا ليكى يا ميرا موووت
و طبعا اللعبة حلوة بيكو
لانها مالهاش لازمة طالما ما انتو مش فيها
و ماتنؤيش يا مااارو نيالى ايه ..!!!
مانا السنة الجاية هابقى رابع سنة فى الجامعة و لسة فى سنة تانية