333333333
مينااااااااا يا جماعة اول و تانى و تالت
و كمان معانا مارلين
سلااااااااااام على طول الخط
و كوب كوب
ربنا يعديها فى مشروعها على خير
و فينو بقى يعنى كل اللى ممكن تلاقيه فى بنوتة زى العسل
33333333333
زي مقال مايكل انو الأصدقاء يوم عن يوم بيزيدو
وطبعا المنتدى كلو اصدقائنا واحبائنا
من شان محدش يزعل
وهلأ بدي اخص بالذكر
مايكل باشا اوف كورس هيدي مو ألذ صديق بس هو اطعم واحسن واعز صديق ممكن نقول
من شان نقدر نوفيه حقو
ربنا معك مايكل وتخلص الامتحنات على خير ان شاء الله
و الرب يباركك ويوفقك