1 / الارتباط العاطفي ممكن من الطرفين بشرط ان يكون علي مستوي لائق من الاحتراما ويكون حب حقيقي مش مجرد تسلية ووهم وتتضيع وقت
2 / تحمل اعباء ومسئولية الحب الحقيقي ده من كلا الطرفين يعني الصبر علي الواد لهاية لما يكون نفسه ومش تتوقع انه هيبقي معاه المرسيدس ويسافروا اروبا كل سنة هيبدوا من تحت الصفر يكونوا عارفين ومتقبلين كده
3 / تحمل المسئولية امام الاهل وعدم الرضوخ لهم في الامور المتعلقة بمستقبلهم
4 / ربنا يوفقهم وامتي الفرح ههههه
ماشى مكل دا حصل وفى الاخر كانت بمبه يعنى موضوع برده فاشل :ranting: